Polazak u školu i profesionalna autonomija predškolskih pedagoga i odgajatelja (CROSBI ID 665690)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Somolanji Tokić, Ida
hrvatski
Polazak u školu i profesionalna autonomija predškolskih pedagoga i odgajatelja
Fokus izlaganje bio je na poziciji predškolske pedagogije u kontekstu polaska u osnovnu školu. Naglasila se potreba otvaranja prostora za dijalog svih uključenih sudionika procesa polaska u kojemu karakteristike suvremene pedagogije koje se jasno uočavaju u predškolskoj pedagogiji mogu poslužiti i kao mogući nositelji promjene drugih odgojno- obrazovnih sustava. U kontekstu prakse naglasila se sveprisutna potreba ostvarivanja visoke razine kvalitete odgojno-obrazovne prakse i to onih praktičara koji teže sustavnom profesionalnom razvoju pri čemu se mora promišljati intenzivno i o autonomiji i o transparentnosti odgojno- obrazovnog djelovanja. Zaključno, istaknuto je pozicioniranje ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, odnosno pedagogije ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja kao ravnopravnih obrazovnih razina, odnosno pedagoškog diskursa, pri čemu se smanjuje jaz između obitelji, dječjeg vrtića i osnovne škole. Ujedno, potaknula se rasprava o svrsi odgojno-obrazovnog sustava u cjelini.
polazak u školu, profesionalna autonomija predškolskih djelatnika, pedagogija
Panel diskusija Novi pogledi na djetinjstvo i rani odgoj i obrazovanje
engleski
Transition to school and professional autonomy of ECEC teachers and pedagogues
nije evidentirano
transition to school, professional autonomy of ECEC teachers, pedagogy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
3. kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem: Pedagogija u vremenu promjene
ostalo
13.09.2018-14.09.2018
Zagreb, Hrvatska