Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Polazak u školu i profesionalna autonomija predškolskih pedagoga i odgajatelja (CROSBI ID 665690)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Somolanji Tokić, Ida Polazak u školu i profesionalna autonomija predškolskih pedagoga i odgajatelja // 3. kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem: Pedagogija u vremenu promjene Zagreb, Hrvatska, 13.09.2018-14.09.2018

Podaci o odgovornosti

Somolanji Tokić, Ida

hrvatski

Polazak u školu i profesionalna autonomija predškolskih pedagoga i odgajatelja

Fokus izlaganje bio je na poziciji predškolske pedagogije u kontekstu polaska u osnovnu školu. Naglasila se potreba otvaranja prostora za dijalog svih uključenih sudionika procesa polaska u kojemu karakteristike suvremene pedagogije koje se jasno uočavaju u predškolskoj pedagogiji mogu poslužiti i kao mogući nositelji promjene drugih odgojno- obrazovnih sustava. U kontekstu prakse naglasila se sveprisutna potreba ostvarivanja visoke razine kvalitete odgojno-obrazovne prakse i to onih praktičara koji teže sustavnom profesionalnom razvoju pri čemu se mora promišljati intenzivno i o autonomiji i o transparentnosti odgojno- obrazovnog djelovanja. Zaključno, istaknuto je pozicioniranje ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, odnosno pedagogije ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja kao ravnopravnih obrazovnih razina, odnosno pedagoškog diskursa, pri čemu se smanjuje jaz između obitelji, dječjeg vrtića i osnovne škole. Ujedno, potaknula se rasprava o svrsi odgojno-obrazovnog sustava u cjelini.

polazak u školu, profesionalna autonomija predškolskih djelatnika, pedagogija

Panel diskusija Novi pogledi na djetinjstvo i rani odgoj i obrazovanje

engleski

Transition to school and professional autonomy of ECEC teachers and pedagogues

nije evidentirano

transition to school, professional autonomy of ECEC teachers, pedagogy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

3. kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem: Pedagogija u vremenu promjene

ostalo

13.09.2018-14.09.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija