Analiza učestalosti metoda rada u razrednoj nastavi (CROSBI ID 421536)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jakić, Irena
Rački, Željko
hrvatski
Analiza učestalosti metoda rada u razrednoj nastavi
U ovom se radu analiziraju metode rada koje učitelji najviše koriste u razrednoj nastavi te postoje li neke koje koriste više od drugih te na koji način odabiru metode rada. U istraživanju je sudjelovalo 30 studenata i 30 učitelja razredne nastave u Republici Hrvatskoj kod kojih su studenti obavljali stručno-pedagošku praksu. U istraživanju su izrađena i korištena dva autorska upitnika. Studenti su u razdoblju od mjesec dana promatrali redovnu nastavu kod učitelja kod kojih su bili na stručno – pedagoškoj praksi. Promatrajući nastavu zapažali su i bilježili koje metode rada koriste učitelji. Također, učitelji su zamoljeni da ispune jedan upitnik u kojem su procjenjivali vlastitu učestalost navedenih metoda rada te su odgovarali na pitanja u kojima su izražavali osobne stavove o metodama rada.
ciljevi metoda ; metode rada ; prikladne i neprikladne metode rada ; razredna nastava
nije evidentirano
engleski
/
nije evidentirano
appropriate and unappropriate teaching methods ; classroom teaching ; goals of the method ; research ; teaching methods
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
12.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek, Hrvatska