Vinske ceste kao turistička ponuda ruralnog prostora: stavovi stanovnika grada Zagreba (CROSBI ID 421520)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Petrić, Marina
Grgić, Ivo
Zrakić, Magdalena
hrvatski
Vinske ceste kao turistička ponuda ruralnog prostora: stavovi stanovnika grada Zagreba
Vinske ceste nude bogato znanje o vinu i služe kao kanal prodaje vina te drugih proizvoda. Posebno su razvijene u okolici većih gradova. U radu je istražen utjecaj vinske ceste na ukupnu turističku ponudu Hrvatske kao i čimbenici koji utječu na razvoj vinskih cesta. Za turiste je posebno zanimljiva vinska kultura i sadržaji na vinskim cestama. Kako bi se saznalo koju važnost vinske ceste imaju za ruralni prostor i koji su stavovi posjetitelja vinskih cesta o ispunjenim očekivanjima, provedena je anketa na uzorku od 150 punodobnih ispitanika. U istraživanju smo krenuli od pretpostavke da u odluci o posjećivanju vinskih cesta nema značajnih razlika s obzirom na dob i spol, ali da postoji razlika s obzirom na dohodak kućanstva. Različiti su motivi za posjete vinskim cestama. Prema rezultatima istraživanja stanovnici grada Zagreba posjećuju vinske ceste najviše zbog kušanja vina (39, 3%) zatim turističkih sadržaja (16, 8%) te prigodnih događaja (15, 9%). Relativno su zadovoljni ponudom (57, 9%) i smatraju da vinske ceste trebaju bolju promociju. Istraživanje je pokazalo da osobe sa završenom višom ili visokom školom posjećuju vinske ceste češće nego ispitanici sa završenom srednjom školom. Na učestalost posjeta značajno utječe visina dohotka kućanstva.
vinske ceste, stavovi, turisti, sadržaji, dohodak
nije evidentirano
engleski
Wine roads as a torist offer of rural space: attitudes from the population in Zagreb city
nije evidentirano
wine roads, attitudes, tourists, contents, income
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
17.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb