Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pedagogy Student Attitudes Towards Single Motherhood – Challenges and Perspectives (CROSBI ID 254625)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Čekolj, Nadja Pedagogy Student Attitudes Towards Single Motherhood – Challenges and Perspectives // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), 13-30

Podaci o odgovornosti

Čekolj, Nadja

engleski

Pedagogy Student Attitudes Towards Single Motherhood – Challenges and Perspectives

Za ostvarivanje kvalitetnog partnerstva stručnih suradnika - pedagoga s različitim strukturama obitelji nužno je imati pozitivne stavove prema roditeljskim kompetencijama samohranih majki te cjelokupnoj obiteljskoj dinamici. Cilj je bio ispitati stavove studenata pedagogije prema različitim kategorijama samohranog majčinstva. Analizirana je i razlika u stavovima studenata prema različitim kategorijama samohranog majčinstva s obzirom na socio-demografska obilježja studenata. Istraživanje je provedeno metodom ankete na prigodnom kvotnom uzorku studenata pedagogije (N=110) Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati su pokazali da studenti pedagogije imaju općenito pozitivan stav prema samohranom majčinstvu, no postoji razlika u stavovima s obzirom na kategoriju samohranog majčinstva. Također, studentice imaju pozitivnije stavove prema svim kategorijama samohranog majčinstva, a studenti četvrte godine imaju pozitivnije stavove od studenata prve godine. Zaključuje se da obrazovanje stručnih suradnika - pedagoga ima veliku važnost u stvaranju pozitivnih stavova prema različitim obiteljskim strukturama kako bi se unaprijedila suradnja s roditeljima iz različitih struktura obitelji.

partnership between educational institutions and single mothers, divorced single mothers, single mothers by choice, widows

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20

2018.

13-30

objavljeno

1848-5189

1848-5197

Povezanost rada

Pedagogija, Sociologija

Poveznice
Indeksiranost