Pedagogy Student Attitudes Towards Single Motherhood – Challenges and Perspectives (CROSBI ID 254625)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Čekolj, Nadja
engleski
Pedagogy Student Attitudes Towards Single Motherhood – Challenges and Perspectives
Za ostvarivanje kvalitetnog partnerstva stručnih suradnika - pedagoga s različitim strukturama obitelji nužno je imati pozitivne stavove prema roditeljskim kompetencijama samohranih majki te cjelokupnoj obiteljskoj dinamici. Cilj je bio ispitati stavove studenata pedagogije prema različitim kategorijama samohranog majčinstva. Analizirana je i razlika u stavovima studenata prema različitim kategorijama samohranog majčinstva s obzirom na socio-demografska obilježja studenata. Istraživanje je provedeno metodom ankete na prigodnom kvotnom uzorku studenata pedagogije (N=110) Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati su pokazali da studenti pedagogije imaju općenito pozitivan stav prema samohranom majčinstvu, no postoji razlika u stavovima s obzirom na kategoriju samohranog majčinstva. Također, studentice imaju pozitivnije stavove prema svim kategorijama samohranog majčinstva, a studenti četvrte godine imaju pozitivnije stavove od studenata prve godine. Zaključuje se da obrazovanje stručnih suradnika - pedagoga ima veliku važnost u stvaranju pozitivnih stavova prema različitim obiteljskim strukturama kako bi se unaprijedila suradnja s roditeljima iz različitih struktura obitelji.
partnership between educational institutions and single mothers, divorced single mothers, single mothers by choice, widows
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Pedagogija, Sociologija