Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanjem oznaka na poleđini do izvornog podrijetla slike: primjer slike Bijeg Lota i njegove obitelji iz Sodome iz Strossmayerove galerije / Researching back markings to reach a painting’s origin: the case of The Flight of Lot and his Family from Sodom from the Strossmayer Gallery (CROSBI ID 665625)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Pasini Tržec, Iva Istraživanjem oznaka na poleđini do izvornog podrijetla slike: primjer slike Bijeg Lota i njegove obitelji iz Sodome iz Strossmayerove galerije / Researching back markings to reach a painting’s origin: the case of The Flight of Lot and his Family fro / Researching back markings to reach a painting’s origin: the case of The Flight of Lot and his Family from Sodom from the Strossmayer Gallery // Zadar Summer School Provenance, why does it matter? Provenance, Dispossession and Translocation Research Zadar, Hrvatska, 27.08.2018-31.08.2018

Podaci o odgovornosti

Pasini Tržec, Iva

hrvatski

Istraživanjem oznaka na poleđini do izvornog podrijetla slike: primjer slike Bijeg Lota i njegove obitelji iz Sodome iz Strossmayerove galerije / Researching back markings to reach a painting’s origin: the case of The Flight of Lot and his Family from Sodom from the Strossmayer Gallery

Identifikacijom oznaka na poleđini slike Bijeg Lota i njegove obitelji iz Sodome iz Strossmayerove galerije bilo je moguće pratiti kretanje slike na tržištu umjetninama u 20. st., ali i utvrditi izvorno podrijetlo slike.

Bijeg Lota i njegove obitelji iz Sodome, Strossmayerova galerija, provenijencija, Zlata Mervar, Christie's, Claude Ashley Charles Ponsonby, Edwin Parsons & Sons, brand antwerpenske gilde, Lambrecht Steen I.

Research for this paper has been carried out in the framework of the HERA project 15.080 TransCultAA (www.transcultaa.eu). This project has received funding from the European Union's Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 649307.

engleski

Researching back markings to reach a painting’s origin: the case of The Flight of Lot and his Family from Sodom from the Strossmayer Gallery

Identifikacijom oznaka na poleđini slike Bijeg Lota i njegove obitelji iz Sodome iz Strossmayerove galerije bilo je moguće pratiti kretanje slike na tržištu umjetninama u 20. st., ali i utvrditi izvorno podrijetlo slike.

The Flight of Lot and his Family from Sodom, Strossmayer Gallery of Old Masters, provenance, Zlata Mervar, Christie's, Claude Ashley Charles Ponsonby, Edwin Parsons & Sons, Antwerp brand type, Lambrecht Steen I

Research for this paper has been carried out in the framework of the HERA project 15.080 TransCultAA (www.transcultaa.eu). This project has received funding from the European Union's Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 649307.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Zadar Summer School Provenance, why does it matter? Provenance, Dispossession and Translocation Research

poster

27.08.2018-31.08.2018

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Povijest umjetnosti