Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije (CROSBI ID 421465)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Obraz, Robert Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije / Dukić, Branimir (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2017

Podaci o odgovornosti

Obraz, Robert

Dukić, Branimir

hrvatski

Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije

Globalni tehničko-tehnološki razvitak u suvremenom društvu, kao i rast i razvitak svijesti suvremenog čovjeka rezultirao je s jedne strane postojanjem velikih proizvodnih kapaciteta u proizvodnim poslovnim subjektima, te s druge strane izraženim individualnim potrebama potrošača. Sve zahtjevnija borba za opstanak motivira proizvođače na kvalitetnije zadovoljavanje potreba potrošača. To podrazumijeva fleksibilnu proizvodnju pojedinačnih ili maloserijskih proizvoda za poznatog potrošača. Takvu je proizvodnju moguće organizirati, na što ukazuju provedena istraživanja, uz primjenu načela marketinga odnosa. U tehničkotehnološkom smislu nužna je upotreba kapitalno intenzivne proizvodnje koja je u stanju proizvoditi individualizirane proizvode za poznate potrošače. Zahvaljujući postojećim tehnologijama danas je moguće organizirati takvu proizvodnju. S obzirom na potencijalni tehnološki razvitak za očekivati je da će proizvodnja za poznatog potrošača postati dominantni načini proizvodnje fizičkih proizvoda. Istraživanja su ukazala na potrebu modelskog pristupa navedenoj tranziciji stoga je kao rezultat provedenih istraživanja definiran konceptualni model nove proizvodne filozofije kao osnove za realizaciju koncepta „pametnih tvornica“ koje su bitna odlika četvrte industrijske revolucije. Sintezom rezultata do kojih su dovela provedena istraživanja može se zaključiti kako u današnjem potrošački orijentiranom društvu individualne potrebe potrošača kontinuirano mijenjaju postojeće načine izrade fizičkih proizvoda usmjeravajući proizvodne procese iz velikoserijske i masovne proizvodnje, koja je dominirala u poslovnom svijetu 70-ih i 80-ih godina prošlog stoljeća, u novu vrstu fleksibilnih proizvodnih sustava koji su prilagođeni izradi pojedinačnih, individualiziranih proizvoda za poznatog potrošača.

Marketing, Marketing odnosa, CRM, Industrija 4.0, Proizvodnja, Proizvodni procesi

nije evidentirano

engleski

Relationship Marketing in Function of New Manufacturing Philosophy

nije evidentirano

Marketing, Relationship marketing, CRM, Industry 4.0, Production, Production processes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

239

17.02.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Strojarstvo, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice