Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osnovne psihološke potrebe kao prediktor učeničke uključenosti u nastavu (CROSBI ID 421459)

Ocjenski rad | diplomski rad

Puljiz, Tea Osnovne psihološke potrebe kao prediktor učeničke uključenosti u nastavu / Bubić, Andreja (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Puljiz, Tea

Bubić, Andreja

hrvatski

Osnovne psihološke potrebe kao prediktor učeničke uključenosti u nastavu

Cilj ovog istraživačkog rada bio je ispitati odnos između zadovoljenja psiholoških potreba učenika i uključenosti učenika tijekom procesa učenja i poučavanja. U prvom dijelu rada je predstavljena teorijska razrada aspekata uključenosti, vrsta motivacije učenika te vrsta psiholoških potreba i nastavnikovog djelovanja na iste, dok je u drugom dijelu predstavljeno istraživanje provedeno na 277 učenika srednjih škola. Rezultati istraživanja su potvrdili statistički značajne spolne razlike između ispitanika među kojima su učenice imale u prosjeku bolji školski uspjeh, bihevioralno i kognitivno su bile uključenije te su imale zadovoljeniju potrebu za povezanošću od učenika. Također je potvrđeno postojanje statistički značajne povezanosti između uključenosti i potreba za autonomijom i kompetencijom, kao i uključenosti i potrebe za povezanošću. Konačni rezultati dobiveni regresijskom analizom su pokazali da potreba za kompetencijom doprinosi svim aspektima uključenosti učenika, dok je potreba za autonomijom utjecala samo na samoinicirani aspekt uključenosti.

uključenost učenika, motivacija učenika, aktivnost učenika u razredu, akademska samoefikasnost, osnovne psihološke potrebe, teorija samoodređenja

nije evidentirano

engleski

Basic psychological needs as predictors of students’ classroom engagement

nije evidentirano

student engagement, student motivation, classroom participation, academic self efficacy, basic psychological needs, self-determination theory

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

11.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija