Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 954274

Prijevodi dječje književnosti u hrvatskom odgojno- obrazovnom kontekstu tijekom 20. stoljeća


Milković, Ivana
Prijevodi dječje književnosti u hrvatskom odgojno- obrazovnom kontekstu tijekom 20. stoljeća // Prijevodi dječje književnosti: pogled iz Hrvatske / Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. 6, 41


Naslov
Prijevodi dječje književnosti u hrvatskom odgojno- obrazovnom kontekstu tijekom 20. stoljeća
(Translations of children's literature in the Croatian educational context of the 20th century)

Autori
Milković, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Prijevodi dječje književnosti: pogled iz Hrvatske

Urednik/ci
Narančić Kovač, Smiljana

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2018

Raspon stranica

ISBN
978-953-8115-48-6

Ključne riječi
Prijevodna dječja književnost, čitanke iz književnosti, hrvatski odgojno-obrazovni kontekst
(Translations of children's literature, literary readers, Croatian educational context)

Sažetak
U radu se analizira pojavljivanje prijevodne dječje književnosti u hrvatskom osnovnom školstvu kao dio hrvatskoga odgojno-obrazovnoga konteksta 20. stoljeća. Analiziraju se zabilježene pojave prijevodne književnosti u čitankama, lektirnim popisima i relevantnim odgojno-obrazovnim dokumentima. Zapažanja se postavljaju u odgojno-obrazovni kontekst 20. stoljeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Književnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
HRZZ-UIP-2014-09-9823 - Uspostavljanje međukulturnih poveznica kroz prijevode dječje književnosti: tekst, kontekst, strategije (Smiljana Narančić Kovač, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Ivana Milković, (301943)