Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica (CROSBI ID 421393)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bajer, Ana Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica / Rački, Željko (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2018

Podaci o odgovornosti

Bajer, Ana

Rački, Željko

hrvatski

Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica

Cilj je ovim radom ispitati zastupljenost simptoma poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem kod dječaka i djevojčica prema procjenama učitelja razredne nastave. U istraživanju su sudjelovali učitelji razredne nastave s područja Virovitičko – podravske županije (N = 19) koji su procjenjivali ponašanja učenika iz razrednog odjela u kojem poučavaju na način da su morali označiti simptome koji se odnose na učenika čije ponašanje opisuju. Procijenjeno je ukupno 213 učenika od čega 109 dječaka i 104 djevojčice. Dijagnostički kriteriji poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem koji opisuju ponašanja učenika preuzeti su iz priručnika DMS-V (2014), Američke psihijatrijske udruge. Rezultati pokazuju da su prema procjenama učitelja razredne nastave simptomi poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem više prisutni kod dječaka nego kod djevojčica. Ovim istraživanjem došli smo do saznanja da prema procjeni dijagnostičkih kriterija poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem učitelja razredne nastave 41 učenik od ukupno 213 procijenjenih učenika pokazuje poremećaj s prkošenjem i suprotstavljanjem, što je 19, 3% učenika, odnosno svaki peti procijenjeni učenik.

dijagnostički kriteriji, poremećaj s prkošenjem i suprotstavljanjem, razredna nastava, simptomi

nije evidentirano

engleski

Teacher's evaluation of the representation of oppositional defiant disorder among boys and girls

nije evidentirano

diagnostic criteria, oppositional defiant disorder, primary school teaching, symptoms

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30

12.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Psihologija