Poticanje i usmjeravanje interesa za glazbene sadržaje aktivnim, suradničkim učenjem (Mogućnost primjene teorije višestruke inteligencije u nastavi glazbene kulture i umjetnosti) (CROSBI ID 61765)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Škojo, Tihana
hrvatski
Poticanje i usmjeravanje interesa za glazbene sadržaje aktivnim, suradničkim učenjem (Mogućnost primjene teorije višestruke inteligencije u nastavi glazbene kulture i umjetnosti)
Budući da recentna istraživanja i potrebe suvremenog obrazovanja naglašavaju ulogu učenika kao aktivnog, konstruktivnog sudionika nastavnog procesa i ističu važnost samoregulacijskog učenja, predstavljenom će se radionicom nastojati prikazati mogućnost praktične primjene pojedinih nastavnih strategija, usklađenih s idejom Teorije višestruke inteligencije i na taj će se način pokušati doprinijeti budućoj realizaciji inventivnije i modernije glazbene nastave, usklađene s potrebama suvremenog učenika i vremena.
aktivno učenje, glazbena nastava, nastavne strategije, Teorija višestruke inteligencije.
nije evidentirano
engleski
Encouraging and directing interest in music content through active, collaborative learning (Possibility of applying the theory of multiple intelligence in the music teaching)
nije evidentirano
active learning, music teaching, teaching strategies, the theory of multiple intelligence.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
63-75.
objavljeno
Podaci o knjizi
Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi
Šulentić Begić, Jasna
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2018.
978-953-8181-01-6