Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 954137

Poticanje i usmjeravanje interesa za glazbene sadržaje aktivnim, suradničkim učenjem (Mogućnost primjene teorije višestruke inteligencije u nastavi glazbene kulture i umjetnosti)


Škojo, Tihana
Poticanje i usmjeravanje interesa za glazbene sadržaje aktivnim, suradničkim učenjem (Mogućnost primjene teorije višestruke inteligencije u nastavi glazbene kulture i umjetnosti) // Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi / Šulentić Begić, Jasna (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. str. 63-75


Naslov
Poticanje i usmjeravanje interesa za glazbene sadržaje aktivnim, suradničkim učenjem (Mogućnost primjene teorije višestruke inteligencije u nastavi glazbene kulture i umjetnosti)
(Encouraging and directing interest in music content through active, collaborative learning (Possibility of applying the theory of multiple intelligence in the music teaching))

Autori
Škojo, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi

Urednik/ci
Šulentić Begić, Jasna

Izdavač
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2018

Raspon stranica
63-75

ISBN
978-953-8181-01-6

Ključne riječi
aktivno učenje, glazbena nastava, nastavne strategije, Teorija višestruke inteligencije.
(active learning, music teaching, teaching strategies, the theory of multiple intelligence.)

Sažetak
Budući da recentna istraživanja i potrebe suvremenog obrazovanja naglašavaju ulogu učenika kao aktivnog, konstruktivnog sudionika nastavnog procesa i ističu važnost samoregulacijskog učenja, predstavljenom će se radionicom nastojati prikazati mogućnost praktične primjene pojedinih nastavnih strategija, usklađenih s idejom Teorije višestruke inteligencije i na taj će se način pokušati doprinijeti budućoj realizaciji inventivnije i modernije glazbene nastave, usklađene s potrebama suvremenog učenika i vremena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarno umjetničko polje, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Škojo, Tihana
Poticanje i usmjeravanje interesa za glazbene sadržaje aktivnim, suradničkim učenjem (Mogućnost primjene teorije višestruke inteligencije u nastavi glazbene kulture i umjetnosti) // Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi / Šulentić Begić, Jasna (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. str. 63-75
Škojo, T. (2018) Poticanje i usmjeravanje interesa za glazbene sadržaje aktivnim, suradničkim učenjem (Mogućnost primjene teorije višestruke inteligencije u nastavi glazbene kulture i umjetnosti). U: Šulentić Begić, J. (ur.) Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi. Osijek, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, str. 63-75.
@inbook{inbook, author = {\v{S}kojo, T.}, editor = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, J.}, year = {2018}, pages = {63-75}, keywords = {active learning, music teaching, teaching strategies, the theory of multiple intelligence.}, isbn = {978-953-8181-01-6}, title = {Encouraging and directing interest in music content through active, collaborative learning (Possibility of applying the theory of multiple intelligence in the music teaching)}, keyword = {active learning, music teaching, teaching strategies, the theory of multiple intelligence.}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }