Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje i usmjeravanje interesa za glazbene sadržaje aktivnim, suradničkim učenjem (Mogućnost primjene teorije višestruke inteligencije u nastavi glazbene kulture i umjetnosti) (CROSBI ID 61765)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Škojo, Tihana Poticanje i usmjeravanje interesa za glazbene sadržaje aktivnim, suradničkim učenjem (Mogućnost primjene teorije višestruke inteligencije u nastavi glazbene kulture i umjetnosti) // Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi / Šulentić Begić, Jasna (ur.). Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 63-75

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana

hrvatski

Poticanje i usmjeravanje interesa za glazbene sadržaje aktivnim, suradničkim učenjem (Mogućnost primjene teorije višestruke inteligencije u nastavi glazbene kulture i umjetnosti)

Budući da recentna istraživanja i potrebe suvremenog obrazovanja naglašavaju ulogu učenika kao aktivnog, konstruktivnog sudionika nastavnog procesa i ističu važnost samoregulacijskog učenja, predstavljenom će se radionicom nastojati prikazati mogućnost praktične primjene pojedinih nastavnih strategija, usklađenih s idejom Teorije višestruke inteligencije i na taj će se način pokušati doprinijeti budućoj realizaciji inventivnije i modernije glazbene nastave, usklađene s potrebama suvremenog učenika i vremena.

aktivno učenje, glazbena nastava, nastavne strategije, Teorija višestruke inteligencije.

nije evidentirano

engleski

Encouraging and directing interest in music content through active, collaborative learning (Possibility of applying the theory of multiple intelligence in the music teaching)

nije evidentirano

active learning, music teaching, teaching strategies, the theory of multiple intelligence.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

63-75.

objavljeno

Podaci o knjizi

Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi

Šulentić Begić, Jasna

Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2018.

978-953-8181-01-6

Povezanost rada

Interdisciplinarno umjetničko polje, Obrazovne znanosti, Pedagogija