Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Newmanovo shvaćanje sveučilišta kao mjesta intelektualne formacije (CROSBI ID 254536)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Poljak, Maja Newmanovo shvaćanje sveučilišta kao mjesta intelektualne formacije // Acta Iadertina, 12 (2016), 2; 127-139

Podaci o odgovornosti

Poljak, Maja

hrvatski

Newmanovo shvaćanje sveučilišta kao mjesta intelektualne formacije

Tema rada je Newmanovo shvaćanje sveučilišta kao mjesta formacije intelekta, te se autorica u njemu primarno fokusira na ulogu koju sveučilišno obrazovanje može imati za intelektualnu formaciju osobe. Newman je sa svojim djelom Ideja sveučilišta, utjecao na visoko-školske ideale ne samo na teoretskom nego i na praktičnom području, te tako nalazimo nekoliko sveučilišta koja su osnovana na principima koje je Newman postavio u spomenutom djelu. U članku se uz Newmanove obrazovne ciljeve, dodatno obrađuje razlika između sveučilišta i instituta/znanstvenog društva, te međusobni odnos različitih znanosti koje su ujedinjene pod istim sveučilištem, s ciljem što boljeg uočavanja specifičnog utjecaja kojeg sveučilište može imati na oblikovanje ljudskog intelektualnog života.

Newman, sveučilište, kultivacija razuma, univerzalno znanje

nije evidentirano

engleski

Newman´s Understanding of University as a Place of Intellectual Formation

nije evidentirano

Newman, university, cultivation of reason, universal knowledge

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (2)

2016.

127-139

objavljeno

1845-3392

Povezanost rada

Filozofija