Newmanovo shvaćanje sveučilišta kao mjesta intelektualne formacije (CROSBI ID 254536)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Poljak, Maja
hrvatski
Newmanovo shvaćanje sveučilišta kao mjesta intelektualne formacije
Tema rada je Newmanovo shvaćanje sveučilišta kao mjesta formacije intelekta, te se autorica u njemu primarno fokusira na ulogu koju sveučilišno obrazovanje može imati za intelektualnu formaciju osobe. Newman je sa svojim djelom Ideja sveučilišta, utjecao na visoko-školske ideale ne samo na teoretskom nego i na praktičnom području, te tako nalazimo nekoliko sveučilišta koja su osnovana na principima koje je Newman postavio u spomenutom djelu. U članku se uz Newmanove obrazovne ciljeve, dodatno obrađuje razlika između sveučilišta i instituta/znanstvenog društva, te međusobni odnos različitih znanosti koje su ujedinjene pod istim sveučilištem, s ciljem što boljeg uočavanja specifičnog utjecaja kojeg sveučilište može imati na oblikovanje ljudskog intelektualnog života.
Newman, sveučilište, kultivacija razuma, univerzalno znanje
nije evidentirano
engleski
Newman´s Understanding of University as a Place of Intellectual Formation
nije evidentirano
Newman, university, cultivation of reason, universal knowledge
nije evidentirano