Pristup suvremenoj umjetnosti u razrednoj nastavi (CROSBI ID 421366)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lakner, Nika
Kovačević, Jelena
hrvatski
Pristup suvremenoj umjetnosti u razrednoj nastavi
Umjetnost je neophodna zbog svoje emocionalne, estetske, kreativne, socijalne i intelektualne dobrobiti kojom pojedinca ohrabruje na nove načine razmišljanja i tumačenja svijeta u kojem živimo. Kao takva osnovni je dio svakog obrazovnog sustava. U praksi za umjetnost ima sve manje mjesta u školskim programima. Naglasak se stavlja na znanstvene sadržaje koji se povezuju s kognicijom, oni se mogu poučavati i provjeriti, dok je umjetnost doživljavana kao emotivna, stvar ukusa i za nju je potreban talent. Nastava likovne kulture danas ne odgovara na zahtjeve vremena u kojem živimo, a suvremena umjetnost traži primjenu drugačijih metoda poučavanja. Suvremena umjetnost veliki je kritičar modernog života i upoznavanjem učenika s pop art-om, fotorealizmom, performansima, uličnom i virtualnom umjetnosti te drugim oblicima suvremenog izražavanja umjetnost postaje interdisciplinarna, socijalna i usmjerena na probleme. Tako proširen pojam umjetnosti i nekonvencionalan način izražavanja nameće mnoga pitanja na koja učitelji nespremni na promjeneteško pronalaze odgovor.
kompetencije učitelja, likovno obrazovanje, metode poučavanja, suvremena nastava, suvremena umjetnost
nije evidentirano
engleski
Teaching contemporary art in primary education
nije evidentirano
art education, contemporary art, contemporary teaching, teaching methods, teachers' competence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
10.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek