Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ČIMBENICI STRESA I ZADOVOLJSTVA NA RADU ZAPOSLENIKA U BOLNICI (CROSBI ID 665461)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Knežević, Bojana ; Bašić, Mladenka ČIMBENICI STRESA I ZADOVOLJSTVA NA RADU ZAPOSLENIKA U BOLNICI // 18. HRVATSKA KONFERENCIJA O KVALITETI i 9. ZNANSTVENI SKUP HRVATSKOG DRUŠTVA ZA KVALITETU MEĐUNARODNI STRUČNI I ZNANSTVENI SKUP- Zbornik radova / Juroš, Josip (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2018. str. 98-101

Podaci o odgovornosti

Knežević, Bojana ; Bašić, Mladenka

hrvatski

ČIMBENICI STRESA I ZADOVOLJSTVA NA RADU ZAPOSLENIKA U BOLNICI

Prema obveznom standardu kvalitete zdravstvene zaštite zdravstvena ustanova mora jednom godišnje provesti anketu i analizu o zadovoljstvu osoblja radnim uvjetima, organizacijom rada i kulturom komunikacije. Tijekom siječnja i veljače 2017. godine Odjel za kvalitetu KBC Zagreb proveo je anketu među zaposlenicima o uvjetima rada koji utječu na dobro osjećanje radnika na radnom mjestu. Korišten je preveden upitnik HSE Indicator Tool. Anketa je bila postavljena na Intranet, obaviještene su bile sve organizacijske jedinice. Također je obavijest bila objavljena u Našim e-novinama koje dobivaju svi zaposlenici putem službenih e-mail adresa. Anketu je riješilo 399 zaposlenika. Ovom anketom analizirane su sljedeće domene: zahtjevi na radu, osjećaj kontrole nad obavljanjem zadataka, potpora nadređenih, potpora kolega, međuljudski odnosi, jasna uloga u procesu rada, promjene u radu. Analiza je pokazala da je zaposlenima u bolnici jasna njihova uloga u procesu rada, posebno dobro ocjenjuju vlastite kompetencije za obavljanje posla, dok nisko ocjenjuju kontrolu nad procesom rada što se može objasniti nepredviđenim situacijama i opsegom posla na koji se ne može utjecati. Psihološkom dobrom osjećanju na radu doprinijela bi i veća potpora kolega i nadređenih što bi se moglo postići unapređenjem komunikacije.

zadovoljstvo zaposlenika, klinički bolnički centar, kompetencije, komunikacija

nije evidentirano

engleski

FACTORS OF STRESS AND SATISFACTION AT WORK OF HOSPITAL

nije evidentirano

employee satisfaction, clinical hospital centre, competences, communication

nije evidentirano

Podaci o prilogu

98-101.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

18. HRVATSKA KONFERENCIJA O KVALITETI i 9. ZNANSTVENI SKUP HRVATSKOG DRUŠTVA ZA KVALITETU MEĐUNARODNI STRUČNI I ZNANSTVENI SKUP- Zbornik radova

Juroš, Josip

Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK)

1848-8633

Podaci o skupu

18. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 9. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu, međunarodni stručni i znanstveni skup

poster

11.04.2018-14.04.2018

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita