Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PROVOĐENJE ANKETE O ZADOVOLJSTVU PACIJENATA U KBC ZAGREB (CROSBI ID 665460)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Bašić, Mladenka ; Knežević, Bojana PROVOĐENJE ANKETE O ZADOVOLJSTVU PACIJENATA U KBC ZAGREB // 18. HRVATSKA KONFERENCIJA O KVALITETI i 9. ZNANSTVENI SKUP HRVATSKOG DRUŠTVA ZA KVALITETU MEĐUNARODNI STRUČNI I ZNANSTVENI SKUP-Zbornik radova / Juroš, Josip (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2018. str. 34-38

Podaci o odgovornosti

Bašić, Mladenka ; Knežević, Bojana

hrvatski

PROVOĐENJE ANKETE O ZADOVOLJSTVU PACIJENATA U KBC ZAGREB

Obavezan dio sustava upravljanja kvalitetom u zdravstvu je provođenje ankete o zadovoljstvu pacijenata pruženom zdravstvenom skrbi. U KBC Zagreb ankete o zadovoljstvu pacijenata provode se od 2012. godine. Osim analize kvantitativnih rezultata o zadovoljstvu, vrijedni su i kvalitativni podaci koje su pacijenti pisali kao dodatne primjedbe, pohvale, kritike i sugestije. Ovi podaci su temelj za izradu mjera za poboljšanje uvjeta boravka u bolnici i same skrbi. Temeljem tih specifičnih primjedbi poduzete su konkretne mjere za poboljšanje na pojedinim klinikama. Tijekom 2016. godine, anketu je ispunilo 2745 pacijenata. Srednja ocjena zadovoljstva dobivenom zdravstvenom uslugom je izvrsna, 4, 7. Ljubaznost liječnika i medicinskih sestara također je izvrsno ocijenjena. Odjel za osiguranje i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite posebno pažljivo analizira pitanja o informiranosti pacijenta i dodatne komentare. Ti podaci se analiziraju po klinikama i prikazuju predstojnicima i upravi kako bi se poduzela konkretna poboljšanja. Tijekom 2017. godine Odjel za kvalitetu razvio je novu anketu, dopunjenu pitanjima o iskustvu pacijenata vezano uz komunikaciju, informiranost, poštivanje prava pacijenata i otpust iz bolnice. Ankete o zadovoljstvu pacijenata su izvrstan alat za konkretne mjere za poboljšanje pružanja zdravstvene usluge.

zadovoljstvo pacijenata, mjere za poboljšanje, klinički bolnički centar

nije evidentirano

engleski

IMPLEMENTATION OF PATIENT-SATISFACTION QUESTIONNAIRE AT UHC ZAGREB

nije evidentirano

satisfaction of patients, quality-improvement measure, clinical hospital centre

nije evidentirano

Podaci o prilogu

34-38.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

18. HRVATSKA KONFERENCIJA O KVALITETI i 9. ZNANSTVENI SKUP HRVATSKOG DRUŠTVA ZA KVALITETU MEĐUNARODNI STRUČNI I ZNANSTVENI SKUP-Zbornik radova

Juroš, Josip

Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK)

1848-8633

Podaci o skupu

18. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 9. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu, međunarodni stručni i znanstveni skup

poster

11.04.2018-14.04.2018

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita