Vrjednovanje kupaca u maloprodaji (CROSBI ID 254441)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Vrjednovanje kupaca u maloprodaji
Među prioritetima suvremenog maloprodajnog menadžmenta je praćenje ponašanja kupaca kako bi im se lakše pružilo ono što će im povećati zadovoljstvo i lojalnost i tako generirala profitabilnost prodaje. Poslovanjem se stvara vrijednost kojom treba oduševiti kupce, a nakon toga, jedan mali dio te vrijednosti treba pretvoriti u profit. Ako netko uspije u prvom, ne znači da će biti uspješan i u drugom. Svi oni maloprodavači koji uvode klubove i kartice lojalnosti pokazuju da mare za vrijednost kupaca, jer to je glavna svrha tih programa. U radu se objašnjava koncept vrednovanja kupaca kao specifične imovine s jedinstvenim heterogenim obilježjima koja na poseban način doprinosi rezultatima maloprodavača.
kupci, vrijednost kupaca, maloprodaja, CLV
nije evidentirano
engleski
Customer valuation in retailing
nije evidentirano
customers, customer value, retailing, CLV
nije evidentirano