Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrjednovanje kupaca u maloprodaji (CROSBI ID 254441)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Dario Vrjednovanje kupaca u maloprodaji // Suvremena trgovina (Zagreb), 43 (2018), 5; 28-31

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

Vrjednovanje kupaca u maloprodaji

Među prioritetima suvremenog maloprodajnog menadžmenta je praćenje ponašanja kupaca kako bi im se lakše pružilo ono što će im povećati zadovoljstvo i lojalnost i tako generirala profitabilnost prodaje. Poslovanjem se stvara vrijednost kojom treba oduševiti kupce, a nakon toga, jedan mali dio te vrijednosti treba pretvoriti u profit. Ako netko uspije u prvom, ne znači da će biti uspješan i u drugom. Svi oni maloprodavači koji uvode klubove i kartice lojalnosti pokazuju da mare za vrijednost kupaca, jer to je glavna svrha tih programa. U radu se objašnjava koncept vrednovanja kupaca kao specifične imovine s jedinstvenim heterogenim obilježjima koja na poseban način doprinosi rezultatima maloprodavača.

kupci, vrijednost kupaca, maloprodaja, CLV

nije evidentirano

engleski

Customer valuation in retailing

nije evidentirano

customers, customer value, retailing, CLV

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43 (5)

2018.

28-31

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice