Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 953639

Model učenja u zajednici - primjer povezivanja obrazovanja odraslih i sveučilišne nastave


Zovko, Anita; Zloković, Jasminka; Vukobratović, Jelena
Model učenja u zajednici - primjer povezivanja obrazovanja odraslih i sveučilišne nastave // Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih ; Zbornik radova 8. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih / Rajić, Višnja ; Kušić, Siniša (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, 2018. str. 49-58 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Model učenja u zajednici - primjer povezivanja obrazovanja odraslih i sveučilišne nastave
(The Learning Model in the Comunity - an example of connecting adult education and university teaching)

Autori
Zovko, Anita ; Zloković, Jasminka ; Vukobratović, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih ; Zbornik radova 8. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih / Rajić, Višnja ; Kušić, Siniša - Zagreb : Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, 2018, 49-58

ISBN
978-953-8065-17-0

Skup
Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.11.-2.12.2018

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Model učenja u zajednici, kolegij
(Service learning, the course)

Sažetak
UN-ov program održivog razvoja do 2030 (poznat kao Program globalnog razvoja za 2030 – Agenda 2030) donosi ciljeve temeljnih postulata održivog razvoja. Agenda 2030 kroz holistički pristup ponajprije zagovara osiguranje kvalitetnog obrazovanja te promovira mogućnosti cjeloživotnog učenja u cilju izgradnje miroljubivog i uključivog/aktivnog društva i jačanja globalnog partnerstva te tako postaje važna platforma za daljnji razvoj obrazovanja odraslih. U svjetlu društvenih promjena uz nastavu i istraživanje sve se više pozornosti posvećuje civilnoj misiji Sveučilišta koja kroz model učenja zalaganjem u zajednici postaje sine qua non za mogućnost osmišljavanja i izvedbu nastavnih programa kolegija slijedeći koncept održivosti. Kao pozitivan primjer implementacije modela učenja u zajednici u radu se opisuju izazovi pri implementaciji kolegija „Pedagogija treće životne dobi“ na jednopredmetnom i dvopredmetnom studiju pedagogije tijekom akademske godine 2016/2017. Rad želi ukazati na višestruku korist implementacije modela učenja u zajednici te promovirati kvalitetno obrazovanje koje je usmjereno ka transformativnom i održivom djelovanju u zajednici koje ujedno zagovara i EU Agenda za obrazovanje odraslih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Jasminka Zloković, )
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Anita Klapan, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Rijeka