Povezanost nacionalne kulture i poduzetništva (CROSBI ID 421301)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Sejdani (Cajner), Ana Marija
Klindžić, Maja
hrvatski
Povezanost nacionalne kulture i poduzetništva
U današnjem, suvremenom svijetu se kao temeljni nositelj poslovne aktivnosti posebno ističe poduzetništvo. Pritom se poseban naglasak stavlja na subjekte malog gospodarstva kao pokretače nacionalnog gospodarstva. Uzevši u obzir prisustvo globalizacije i njezine implikacije na sva područja ekonomije, a posebice na menadžment koji se prvenstveno bavi ljudima važno je razumjeti na koji se način nacionalna kultura odražava na poduzetništvo i nacionalne poduzetničke aktivnosti. Razumijevanje povezanosti nacionalne kulture i poduzetništva od iznimne je teorijske važnosti, no njezina ključna prednost očituje se u samoj primjeni tog znanja koja potpomaže postizanje poslovnog uspjeha. Cilj ovog rada je definirati nacionalnu kulturu te poduzetništvo, a potom istražiti na koji način su povezani te kako nacionalna kultura i njene dimenzije utječu na poduzetništvo i njegove aspekte. U radu se u prvom dijelu definira nacionalna kultura i njezine dimezije, a u drugom dijelu se pobliže određuje pojam poduzetništva te se analizira njegov značaj za nacionalno gospodarstvo kao i ključne osobine poduzetnika. Fokus trećeg dijela rada je na povezanosti nacionalne kulture i poduzetništva, te na načinu na koji dimnezije nacionalnih kultura utječu na pojedine aspekte poduzetništva.
nacionalna kultura, poduzetništvo, dimenzije kulture, modeli kulturalnih razlika
nije evidentirano
engleski
The relationship between national culture and entrepreneurship
nije evidentirano
national culture, entrepreneurship, cultural dimensions, models of cultural differences
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
12.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb