Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Facebook kao platforma za traženje posla (CROSBI ID 665349)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Jurlina, Juraj Facebook kao platforma za traženje posla // Sudbina otvorenih granica. Zbornik radova sa znanstvenog skupa Globalizacija i regionalni identitet 2018. / Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana et al. (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 265-278

Podaci o odgovornosti

Jurlina, Juraj

hrvatski

Facebook kao platforma za traženje posla

Milijuni korisnika svakodnevno su aktivni na internetskim društvenim mrežama poput Facebooka. Prema podacima Eurostata iz 2016. godine u Hrvatskoj se 45% populacije u dobi od 16 do 74 godina služi internetom za pristupanje i sudjelovanje na društvenim mrežama kao što je Facebook. Cilj je ovoga istraživanja ispitati je li Facebook, kao globalni komunikacijski fenomen, u Slavoniji prepoznat i korišten kao platforma za traženje posla. Facebookova struktura učinkovita je u pogledu brzog širenja i razmjene informacija kroz cijelu socijalnu mrežu te predstavlja snažan potencijal akumulacije socijalnog kapitala, čija se premošćujuća dimenzija pokazuje važnom u procesu traženja posla. Objavljivanje statusa o nezaposlenosti vidljivo je cijeloj mreži korisnika, moguće je ostvariti kontakt s potencijalnim poslodavcima i jednostavno se povezati s osobama sličnih interesa, obrazovanja ili struke. Sve više profesionalnih organizacija ima svoje Facebook-stranice i grupe te poslodavci sve češće traže potencijalne kandidate putem internetskih društvenih mreža, ali prema dosadašnjim istraživanjima i posloprimci prepoznaju Facebook kao platformu za traženje posla. Istraživanje pomoću metode ankete provedeno je na prigodnom uzorku populacije slavonske regije (N=114), a prema rezultatima istraživanja 46% ispitanika koristilo se Facebookom kao platformom za traženje posla. Značajne razlike u tom pogledu otkrivene su između žena i muškaraca te ispitanika različitog stupnja obrazovanja.

Facebook ; traženje posla ; novi mediji ; socijalni kapital

nije evidentirano

engleski

Facebook as a job-seeking platform

nije evidentirano

Facebook, job-seeking, new media, social capital

nije evidentirano

Podaci o prilogu

265-278.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sudbina otvorenih granica. Zbornik radova sa znanstvenog skupa Globalizacija i regionalni identitet 2018.

Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana ; Pavić, Željko ; Janković, Dejan ; Dremel, Anita ; Krivokapić, Nataša

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-314-111-4

Podaci o skupu

Globalizacija i regionalni identitet 2018: Sudbina otvorenih granica

ostalo

14.09.2018-15.09.2018

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija