Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju (CROSBI ID 16650)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju / Hebrang Grgić, Ivana (ur.) Zagreb: Školska knjiga, 2018

Podaci o odgovornosti

Hebrang Grgić, Ivana

hrvatski

Otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju

Knjiga Otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju urednice Ivane Hebrang Grgić sadržajno je proširen nastavak knjige Hrvatski znanstveni časopisi: iskustva, gledišta, mogućnosti objavljene 2015. godine. Sastoji se od 19 poglavlja koja su napisali znanstvenici i stručnjaci (njih 31) koji se u svojem svakodnevnom radu bave nekim od oblika otvorenosti. Odabrani su autori iz raznih područja i iz raznih ustanova kako bi se dobila što kvalitetnija i što šira slika o stanju otvorenosti u hrvatskoj i svjetskoj znanosti i visokom obrazovanju. Knjiga je podijeljena u četiri tematske cjeline. Prva nosi naslov Otvorena znanost i bavi se otvorenošću s filozofskog, povijesnog i praktičnog gledišta opisujući fenomene poput otvorene recenzije, otvorenih podataka i otvorene inovativnosti. Naslov druge cjeline je Otvoreno visoko obrazovanje i ona donosi teorijski i praktični prikaz raznolikih otvorenih obrazovnih sadržaja te sustava za učenje na daljinu. Cjelina Otvorene tehnologije i upravljanje pravima u znanosti i visokom obrazovanju bavi se otvorenim kôdom, otvorenim povezanim podatcima i metapodatcima, otvorenim identifikatorima i licencijama. Posljednja cjelina donosi primjere otvoreno dostupnih časopisa, repozitorija te udruga koje promiču otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju. Budući da nije moguće u jednoj knjizi obraditi sve teme vezane uz otvorenost znanosti i visokog obrazovanja, i budući da je to područje koje se neprestano mijenja, ova knjiga otvara vrata novim razmišljanjima i novim publikacijama.

otvoreni pristup ; otvorena znanost ; otvoreni podaci ; visoko obrazovanje ; otvorena recenzija ; metapodaci

nije evidentirano

engleski

Openness in science and higher education

nije evidentirano

open access ; open science ; open data ; higher education ; open peer review ; metadata

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Školska knjiga

2018.

978-953-0-60044-7

317

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti