Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvaliteta u funkciji održivog razvoja trgovine na malo (CROSBI ID 61698)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Knego, Nikola Kvaliteta u funkciji održivog razvoja trgovine na malo // Poslovni aspekti trgovine / Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković, Tomislav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 39-58

Podaci o odgovornosti

Knego, Nikola

hrvatski

Kvaliteta u funkciji održivog razvoja trgovine na malo

Kvaliteta je jedan od značajnih činitelja od utjecaja na kupčevu odluku što i gdje kupiti. Kvaliteta u distributivnoj trgovini je dvoslojna. Trgovci samostalno donose odluku o izboru asortimana trgovačke robe kao jednog od ključnih segmenata robne politike trgovačkog poduzeća. Drugi segment robne politike je politika cijena. Menadžment trgovačkog poduzeća je odgovoran za odabir dobavljača i kvalitetu proizvoda koji su u njihovu prodajnom asortimanu. Kvaliteti se može pristupati s različitih aspekata. Trgovac je odgovoran za kvalitetu proizvoda jer ima mogućnost odabrati i poslovati s dobavljačima koji imaju proizvode neupitne kvalitete i kod kojih postoji čvrsta veza između kvalitete i cijene. Svako nezadovoljstvo kupca proizvodom iz prodajnog asortimana trgovca je prvenstveno nezadovoljstvo trgovcem jer se kupac poslovno susreće s trgovcem, a ne proizvođačem. Jedna od jednostavnih i lako pamtljivih definicija kvalitete kvalitetu definira kao zadovoljstvo kupca. Veće zadovoljstvo kupca predstavlja veću kvalitetu i obrnuto. Trgovac mora o kvaliteti proizvoda iz njegova prodajnog asortimana voditi računa. Sve više u politici odabira dobavljača, u suvremenom poslovanju, dolaze do izražaja i postižu tržišne prednosti dobavljači koji raspolažu s različitim certificiranim sustavima upravljanja kvalitetom. Samo zadovoljan kupac je kupac koji se vraća i pokazuje namjeru da ponovo kupi kod istog trgovca. Viša razina zadovoljstva kupca je njegova oduševljenost onim što prodaje i kako posluje neki trgovac. S porastom zadovoljnih, oduševljenih i odanih kupaca stvaraju se pretpostavke dužeg tržišnog trajanja trgovačkog poduzeća. Menadžment trgovačkog poduzeća mora kontinuirano usklađivati komponente održivosti kakve su: ekonomija, ekologija i društvo. Rad se detaljnije bavi značajem kvalitete i elementima od utjecaja na održivost poslovanja poduzeća u trgovini na malo.

kvaliteta, trgovina na malo, vječno uspješna organizacija, činitelji održivosti, održivi razvoj

nije evidentirano

engleski

FUNCTION OF QUALITY IN SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF RETAIL TRADE

nije evidentirano

quality, retail, permanently successful organisation, sustainability factors, sustainable development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

39-58.

objavljeno

Podaci o knjizi

Poslovni aspekti trgovine

Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković, Tomislav

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2018.

978-953-346-055-0

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano