Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

INTERDISCIPLINARNI PRISTUP PLANIRANJA JAVNIH PROSTORA – EDUKACIJSKI MODEL (CROSBI ID 665135)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Jukić, Tihomir ; Perkov, Kristina INTERDISCIPLINARNI PRISTUP PLANIRANJA JAVNIH PROSTORA – EDUKACIJSKI MODEL // Konfrontacije Privatno - Javno - Fenomen Radničke ceste Zagreb, Hrvatska, 07.06.2018-09.06.2018

Podaci o odgovornosti

Jukić, Tihomir ; Perkov, Kristina

hrvatski

INTERDISCIPLINARNI PRISTUP PLANIRANJA JAVNIH PROSTORA – EDUKACIJSKI MODEL

Grad se često nije sustavno širio od svog povijesnog dijela prema neplaniranim rubnim dijelovima. Danas nekada rubni dijelovi grada - procesom preobrazbe i potrebama novih centralnih gradskih funkcija postupno postaju njegovim novim središtima u čijem osmišljavanju i oblikovanju najznačajniju ulogu ima novooblikovani javni prostor (trgovi, šetnice, perivoji, prolazi, javne stube...) Načelo polifunkcionalnosti jedna je od premisa rješavanja preobrazbe gradskog prostora kao i interdisciplinarni pristup oblikovanju javnog prostora uz sudjelovanje lokalne zajednice. Upravo provjera takvog interdisciplinarnog pristupa provodi se na Arhitektonskom fakultetu već nekoliko godina i to kroz obveznu urbanističku radionicu Preobrazba grada na diplomskom studiju, kao i u vidu interdisciplinarnih ljetnih škola (workshop). Na prvoj uz nastavnike i studente Arhitektonskog fakulteta sudjeluju i studenti Filozofskog fakulteta i nastavnici Katedre za urbanu sociologiju koji svojim istraživanjima pridonose kvaliteti projekata. Ljetna škola Zadar 2020 u organizaciji Arhitektonskog fakulteta i Zadarskog sveučilišta provodi se kroz 4 tematske jedinice kroz 4 godine također ima javni prostor kao jednu od najznačajnijih tema, a interdisciplinarnost je prisutna u načinu razmišljanja, sastavljanju radnih timova (arhitekti, urbanisti, dizajneri, marketing turizma, sociolozi, geografi filozofi, ...), i interdisciplinarnom timu koji vodi ljetnu školu (urbanist, povjesničar umjetnosti, ekonomist, sociolog). Rezultati takvog interdisciplinarnog pristupa edukacije uz sudjelovanje lokalne zajednice iznjedrio je veliko broj projekata javnog prostora, a neki od njih su u procesu realizacije.

javni prostor ; edukacija

nije evidentirano

engleski

EDUCATIONAL MODEL FOR INTERDISCIPLINARY APPROACH OF PLANNING PUBLIC SPACE

nije evidentirano

public space ; education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Konfrontacije Privatno - Javno - Fenomen Radničke ceste

predavanje

07.06.2018-09.06.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Arhitektura i urbanizam