Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 952610

INTERDISCIPLINARNI PRISTUP PLANIRANJA JAVNIH PROSTORA – EDUKACIJSKI MODEL


Jukić, Tihomir; Perkov, Kristina
INTERDISCIPLINARNI PRISTUP PLANIRANJA JAVNIH PROSTORA – EDUKACIJSKI MODEL // Konfrontacije Privatno - Javno - Fenomen Radničke ceste
Zagreb, 2018. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 952610 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
INTERDISCIPLINARNI PRISTUP PLANIRANJA JAVNIH PROSTORA – EDUKACIJSKI MODEL
(EDUCATIONAL MODEL FOR INTERDISCIPLINARY APPROACH OF PLANNING PUBLIC SPACE)

Autori
Jukić, Tihomir ; Perkov, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Konfrontacije Privatno - Javno - Fenomen Radničke ceste

Mjesto i datum
Zagreb, 7-9.06.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
javni prostor ; edukacija
(public space ; education)

Sažetak
Grad se često nije sustavno širio od svog povijesnog dijela prema neplaniranim rubnim dijelovima. Danas nekada rubni dijelovi grada - procesom preobrazbe i potrebama novih centralnih gradskih funkcija postupno postaju njegovim novim središtima u čijem osmišljavanju i oblikovanju najznačajniju ulogu ima novooblikovani javni prostor (trgovi, šetnice, perivoji, prolazi, javne stube...) Načelo polifunkcionalnosti jedna je od premisa rješavanja preobrazbe gradskog prostora kao i interdisciplinarni pristup oblikovanju javnog prostora uz sudjelovanje lokalne zajednice. Upravo provjera takvog interdisciplinarnog pristupa provodi se na Arhitektonskom fakultetu već nekoliko godina i to kroz obveznu urbanističku radionicu Preobrazba grada na diplomskom studiju, kao i u vidu interdisciplinarnih ljetnih škola (workshop). Na prvoj uz nastavnike i studente Arhitektonskog fakulteta sudjeluju i studenti Filozofskog fakulteta i nastavnici Katedre za urbanu sociologiju koji svojim istraživanjima pridonose kvaliteti projekata. Ljetna škola Zadar 2020 u organizaciji Arhitektonskog fakulteta i Zadarskog sveučilišta provodi se kroz 4 tematske jedinice kroz 4 godine također ima javni prostor kao jednu od najznačajnijih tema, a interdisciplinarnost je prisutna u načinu razmišljanja, sastavljanju radnih timova (arhitekti, urbanisti, dizajneri, marketing turizma, sociolozi, geografi filozofi, ...), i interdisciplinarnom timu koji vodi ljetnu školu (urbanist, povjesničar umjetnosti, ekonomist, sociolog). Rezultati takvog interdisciplinarnog pristupa edukacije uz sudjelovanje lokalne zajednice iznjedrio je veliko broj projekata javnog prostora, a neki od njih su u procesu realizacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Arhitektonski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tihomir Jukić (autor)

Avatar Url Kristina Perkov (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Jukić, Tihomir; Perkov, Kristina
INTERDISCIPLINARNI PRISTUP PLANIRANJA JAVNIH PROSTORA – EDUKACIJSKI MODEL // Konfrontacije Privatno - Javno - Fenomen Radničke ceste
Zagreb, 2018. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
Jukić, T. & Perkov, K. (2018) INTERDISCIPLINARNI PRISTUP PLANIRANJA JAVNIH PROSTORA – EDUKACIJSKI MODEL. U: Konfrontacije Privatno - Javno - Fenomen Radničke ceste.
@article{article, year = {2018}, keywords = {javni prostor, edukacija}, title = {INTERDISCIPLINARNI PRISTUP PLANIRANJA JAVNIH PROSTORA – EDUKACIJSKI MODEL}, keyword = {javni prostor, edukacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@article{article, year = {2018}, keywords = {public space, education}, title = {EDUCATIONAL MODEL FOR INTERDISCIPLINARY APPROACH OF PLANNING PUBLIC SPACE}, keyword = {public space, education}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font