Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 952579

Istraživanje i kvantificiranje značajnih čimbenika prolaznosti kolegija na fakultetu: slučaj Ekonomskog fakulteta u Rijeci


Leko, Antonija
Istraživanje i kvantificiranje značajnih čimbenika prolaznosti kolegija na fakultetu: slučaj Ekonomskog fakulteta u Rijeci 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, RIJEKA


Naslov
Istraživanje i kvantificiranje značajnih čimbenika prolaznosti kolegija na fakultetu: slučaj Ekonomskog fakulteta u Rijeci
(Researching and quantifiying the significant factors affecting the passing rate at a university course: the Faculty of Economics case)

Autori
Leko, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
RIJEKA

Datum
11.09.

Godina
2017

Stranica
22

Mentor
Tomas Žiković, Ivana

Neposredni voditelj
Zaninović, Vinko

Ključne riječi
Motivacija ; očekivanja ; ostvarena ocjena ; linearna regresija ; logistička regresija ; ordinalna logistička regresija
(Motivation ; expectation ; obtained grade ; linear regression ; logistic regression ; ordinal logistic regression)

Sažetak
Završi rad pod nazivom „Istraživanje i kvantificiranje značajnih čimbenika prolaznosti kolegija na fakultetu: slučaj Ekonomskog fakulteta u Rijeci “ istražuje i kvantificira značajne čimbenike prolaznosti kolegija. Istraživanje je provedeno na empirijskom primjeru 56 studenata preddiplomskog sveučilišnog studija koji su odslušali odabrani kolegij u akademskoj godini 2015./2016. na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Podaci prikupljeni pomoću anketa analizirani su pomoću linearne regresije, logističke regresije i ordinalne logističke regresije. Pomoću različitih metoda došlo se do veoma sličnih rezultata. Studenti su na odabranom kolegiju imali niže ciljane i ostvarene ocjene u usporedbi s prosječnom ocjenom svih položenih kolegija što se može povezati s usmenom predajom i mišljenjima stečenim prije samo početka održavanja kolegija. Neovisno o niže postavljenim ciljevima, studenti s višim prosjekom ocjena svih položenih kolegija imali su veće šanse za postizanje više ocjene i na odabranom kolegiju. Studenti koji primaju stipendiju ostvaruju bolje rezultate od studenata koji ne primaju stipendiju čime se potvrđuje da jasno definirani ciljevi i ulaganje vremena i truda donose pozitivne rezultate. Važnim su se pokazali i redoviti dolasci na predavanja. Studenti koji su redovito dolazili na predavanja ostvarili su bolju ocjenu od studenata koji to nisu činili. Može se zaključiti da su ciljevi i motivacija za postizanjem definiranih ciljeva u direktnoj vezi s postignućem na odabranom kolegiju, ali i cjelokupnom akademskom obrazovanju. Rezultati dobiveni istraživanjem također sugeriraju kako prethodno obrazovanje studenata ima utjecaj na poduzete aktivnosti u svrhu ostvarivanja boljeg rezultata na odabranom kolegiju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Mentorica: Ivana Tomas Žiković Komentor: Vinko Zaninović



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka