Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Formiranje cijena u maloprodaji (CROSBI ID 254279)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Dario Formiranje cijena u maloprodaji // Računovodstvo, revizija i financije, XXVIII (2018), 10; 134-139

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

Formiranje cijena u maloprodaji

Tema rada su efekti uvođenja različitih tehnika i cjenovnih strategija u maloprodaji. Cijena je glavni čimbenik za postizanje uspjeha na tržištu jer u mnogim situacijama cijena je presudna za kupce. Mnogo je poduzetnika koji posluju u maloprodaji ili planiraju ući na to tržište tako da je korisno objasniti koje su to pretežite cjenovne strategije i koje su to tehnike formiranja cijena robe, a koje u suvremenim uvjetima mogu pomoći u povećanju posjeta i prihoda prodavaonice.

maloprodaja, cijene, cjenovne zone, garancije niskih cijena, cjenovne strategije, dinamičnost cijena,

nije evidentirano

engleski

Pricing in retailing

nije evidentirano

retailing, pricing, price zones, low price guarantee, pricing strategy, dynamic pricing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XXVIII (10)

2018.

134-139

objavljeno

0353-8087

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano

Poveznice