Formiranje cijena u maloprodaji (CROSBI ID 254279)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Formiranje cijena u maloprodaji
Tema rada su efekti uvođenja različitih tehnika i cjenovnih strategija u maloprodaji. Cijena je glavni čimbenik za postizanje uspjeha na tržištu jer u mnogim situacijama cijena je presudna za kupce. Mnogo je poduzetnika koji posluju u maloprodaji ili planiraju ući na to tržište tako da je korisno objasniti koje su to pretežite cjenovne strategije i koje su to tehnike formiranja cijena robe, a koje u suvremenim uvjetima mogu pomoći u povećanju posjeta i prihoda prodavaonice.
maloprodaja, cijene, cjenovne zone, garancije niskih cijena, cjenovne strategije, dinamičnost cijena,
nije evidentirano
engleski
Pricing in retailing
nije evidentirano
retailing, pricing, price zones, low price guarantee, pricing strategy, dynamic pricing
nije evidentirano