Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost internog marketinga za motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika (CROSBI ID 421154)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Petruša, Tomica Važnost internog marketinga za motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika / Pandža Bajs, Irena (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Petruša, Tomica

Pandža Bajs, Irena

hrvatski

Važnost internog marketinga za motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika

U suvremenim uvjetima konkurentske borbe na tržištu zadovoljan i motiviran zaposlenik jedan je od najznačajnijih resursa poduzeća. Upravo su zaposlenici fokus internog marketinga, pri čemu se zaposlenika smatra internim potrošačem, a njegov posao internim proizvodom. Interni je marketing nedvojbeno čvrsto povezan s eksternim marketinškim strategijama čiji su nositelji motivirani i klijentu orijentirani zaposlenici, stoga predstavlja doprinos jačanju pozicije poduzeća na eksternom tržištu. Aktivnosti internog marketinga trebaju motivirati postojeće zaposlenike da učinkovito obavljaju svoj posao te privući i zadržati kvalitetne zaposlenike. Razlog pridavanja tolike važnosti zadovoljstvu zaposlenika je velik utjecaj zaposlenika na iskustvo potrošača, a jedino zadovoljan i motiviran zaposlenik može uspješno odgovoriti svim izazovima koje pred njega stavljaju potrošači. Dm-drogerie markt konkretan je primjer iz poslovne prakse koji uspješno provodi aktivnosti internog marketinga te pokazuje njihovu važnost i pozitivan utjecaj na motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika.

interni marketing, zadovoljstvo, motivacija, zaposlenici

nije evidentirano

engleski

The importance of internal marketing for employee motivation and job satisfaction

nije evidentirano

internal marketing, job satisfaction, motivation, employees

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

03.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano