Važnost internog marketinga za motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika (CROSBI ID 421154)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Petruša, Tomica
Pandža Bajs, Irena
hrvatski
Važnost internog marketinga za motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika
U suvremenim uvjetima konkurentske borbe na tržištu zadovoljan i motiviran zaposlenik jedan je od najznačajnijih resursa poduzeća. Upravo su zaposlenici fokus internog marketinga, pri čemu se zaposlenika smatra internim potrošačem, a njegov posao internim proizvodom. Interni je marketing nedvojbeno čvrsto povezan s eksternim marketinškim strategijama čiji su nositelji motivirani i klijentu orijentirani zaposlenici, stoga predstavlja doprinos jačanju pozicije poduzeća na eksternom tržištu. Aktivnosti internog marketinga trebaju motivirati postojeće zaposlenike da učinkovito obavljaju svoj posao te privući i zadržati kvalitetne zaposlenike. Razlog pridavanja tolike važnosti zadovoljstvu zaposlenika je velik utjecaj zaposlenika na iskustvo potrošača, a jedino zadovoljan i motiviran zaposlenik može uspješno odgovoriti svim izazovima koje pred njega stavljaju potrošači. Dm-drogerie markt konkretan je primjer iz poslovne prakse koji uspješno provodi aktivnosti internog marketinga te pokazuje njihovu važnost i pozitivan utjecaj na motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika.
interni marketing, zadovoljstvo, motivacija, zaposlenici
nije evidentirano
engleski
The importance of internal marketing for employee motivation and job satisfaction
nije evidentirano
internal marketing, job satisfaction, motivation, employees
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
03.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb