Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odrednice roditeljske uključenost u školski život djece (CROSBI ID 665000)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Bubić, Andreja ; Barać, Bruno, Tošić, Antonela Odrednice roditeljske uključenost u školski život djece // XXI. Dani psihologije u Zadru - Sažeci priopćenja / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera et al. (ur.). Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2018. str. 41-41

Podaci o odgovornosti

Bubić, Andreja ; Barać, Bruno, Tošić, Antonela

hrvatski

Odrednice roditeljske uključenost u školski život djece

Roditelji imaju važnu ulogu u svim aspektima dječjeg života, koji dakako uključuje i onaj obrazovni. Prethodna istraživanja pokazuju kako je uključenost roditelja u školski život djece jako važna za dječja školska postignuća i zadovoljstvo školom. U provedenom istraživanju ispitan je utjecaj demografskih karakteristika roditelja učenika osnovnih škola, kao i nekih aspekata njihovih epistemičkih te uvjerenja o vrijednosti obrazovanja i implicitnih teorija o prirodi dječjih sposobnosti za ponašanja usmjerena modeliranju i potkrepljivanju pozitivnih ponašanja kod djece. Dobiveni rezultati izdvojili su teorije o prirodi sposobnosti djece kao statistički značajne prediktore modeliranja i potkrepljivanja pozitivnih ponašanja kod djece. Pritom su uvjerenja roditelja o tome kako se dječje sposobnosti mogu mijenjati i razvijati bila povezana s višom razinom spomenutih aspekata uključenosti roditelja u školski život djece. Nadalje, pozitivniji stavovi o važnosti obrazovanja te nedvojbenosti znanja bili su povezani sa modeliranjem, dok su majke i osobe višeg obrazovnog statusa bile više uključene u potkrepljivanje pozitivnih ponašanja djece. Dobiveni rezultati potvrđuju i proširuju prethodne nalaze vezane uz važnost uvjerenja roditelja o karakteristikama znanja i procesa stjecanja znanja u školi za njihova ponašanja i uključenost u školski život djece.

epistemička uvjerenja, modeliranje, obrazovanje, potkrepljivanje, roditeljska uključenost, stavovi o obrazovanju

nije evidentirano

engleski

Determinants of parental involvement in children's school lives

nije evidentirano

epistemic beliefs, modeling, reinforcement, parental involvement, attitudes towards education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

41-41.

2018.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-331-196-8

Podaci o matičnoj publikaciji

XXI. Dani psihologije u Zadru - Sažeci priopćenja

Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina

Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru

Podaci o skupu

21. Dani psihologije u Zadru

predavanje

24.05.2018-26.05.2018

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija