Etika medijskog diskursa u izvještavanju o akcidentima i katastrofama (CROSBI ID 664999)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Perinić, Jadran
hrvatski
Etika medijskog diskursa u izvještavanju o akcidentima i katastrofama
Komercijalizacija medija iznjedrila je tržišno vođeno novinarstvo koje teži senzacionalizmu i kršenju prava na privatnost svakog pojedinca. Kao produkt tog procesa uočava se poticanje medijskih žanrova koji dokidaju pravo na privatnost. Ljudi se prate, snimaju i javno pokazuju u najintimnijim trenucima (Reality Show, Big Brother, Oprah). Mediji se “rado” okreću temama kojima je pozadina konfliktna i „intrigantna“ tema. Informativno se prikazuje u “zabavnoj” ambalaži. To se čine zbog toga jer su suvremene potrošačke grupe s relativno niskom razinom obrazovanja sklonije senzaciji nego informaciji, šarenilu i sjaju a ne estetici, uzbuđenju a ne raciu. Posljedično tome, suvremeni mediji nude “nestvarni virtualni svijet” u kojem su etika i smisao za “dobar ukus” ostali u drugom planu.
Etika masovnih medija, akcidenti i katastrofe, pravo na privatnost, suvremeni potrošači medijskih sadržaja
nije evidentirano
engleski
Ethics of media discourse in reporting accidents and disasters
nije evidentirano
Ethics of Mass Media, Accidents and Disasters, the Right to Privacy, Modern Media Consumers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Univerzitet u Novom Sadu - Filozofski fakultet u Novom Sadu
pozvano predavanje
23.05.2009-23.05.2009
Novi Sad, Srbija