Analiza zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluga hostela (CROSBI ID 421097)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Dujić, Žana
Pandža Bajs, Irena
hrvatski
Analiza zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluga hostela
Predmet ovog rada je analiza zadovoljstva i lojalnosti korisnika hostela. U današnje vrijeme mladi puno više putuju nego prije, pa omladinski turizam predstavlja jedan od najbrže rastućih segmenata turističkog tržišta. Neka prijašnja istraživanja navode cijene, lokaciju, sigurnost i sl. čimbenike kao najbitnije korisnicima hostela, te je cilj rada je istražiti koliko su korisnici zadovoljni uslugama hostela u kojima su oni odsjeli, što njima predstavlja najbitnije čimbenike zadovoljstva, kakva im je razina lojalnosti kada se radi o smještajnim objektima, te da li bi program lojalnosti utjecao na njihovu odluku pri sljedećem odabiru smještaja. Kako bi se došlo do primarnih podataka, proveden je anketni upitnik u nekoliko hostela u Zagrebu tijekom veljače i ožujka 2018. godine. Anketa je bila na hrvatskom i engleskom jeziku, te ju je ispunilo 102 osobe iz više od 20 zemalja.
zadovoljstvo, lojalnost, programi lojalnosti, hosteli
nije evidentirano
engleski
Analysis of satisfaction and loyalty hostel services users
nije evidentirano
satisfaction, loyalty, loyalty programs, hostels
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
05.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb