Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluga hostela (CROSBI ID 421097)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dujić, Žana Analiza zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluga hostela / Pandža Bajs, Irena (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Dujić, Žana

Pandža Bajs, Irena

hrvatski

Analiza zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluga hostela

Predmet ovog rada je analiza zadovoljstva i lojalnosti korisnika hostela. U današnje vrijeme mladi puno više putuju nego prije, pa omladinski turizam predstavlja jedan od najbrže rastućih segmenata turističkog tržišta. Neka prijašnja istraživanja navode cijene, lokaciju, sigurnost i sl. čimbenike kao najbitnije korisnicima hostela, te je cilj rada je istražiti koliko su korisnici zadovoljni uslugama hostela u kojima su oni odsjeli, što njima predstavlja najbitnije čimbenike zadovoljstva, kakva im je razina lojalnosti kada se radi o smještajnim objektima, te da li bi program lojalnosti utjecao na njihovu odluku pri sljedećem odabiru smještaja. Kako bi se došlo do primarnih podataka, proveden je anketni upitnik u nekoliko hostela u Zagrebu tijekom veljače i ožujka 2018. godine. Anketa je bila na hrvatskom i engleskom jeziku, te ju je ispunilo 102 osobe iz više od 20 zemalja.

zadovoljstvo, lojalnost, programi lojalnosti, hosteli

nije evidentirano

engleski

Analysis of satisfaction and loyalty hostel services users

nije evidentirano

satisfaction, loyalty, loyalty programs, hostels

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

05.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano