Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila (CROSBI ID 421096)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pehar, Mirna
Pandža Bajs, Irena
hrvatski
Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila
Ovaj diplomski rad se bavi istraživanjem utjecaja marke i ekološke osviještenosti prilikom kupovine električnog automobila u Hrvatskoj. Cilj rada je utvrditi utjecaj marke i ekološke osviještenosti prilikom kupovine električnog automobila, te analizirati postoje li razlike u ekološkoj osviještenosti i važnosti marke prema različitim demografskim karakteristikama ispitanika. Primjenom korelacijske analize utvrđena je statistički značajna korelacija između marke i ekološke osviještenosti na kupovinu električnih automobila u Hrvatskoj, pri čemu je najviša korelacija zabilježena kod odnosa utjecaja marke na kupovinu automobila i same namjere kupovine automobila, te ekološke osviještenosti i namjere kupovine automobila. Prilikom provedbe regresijske analize nije zabilježen statistički značajan utjecaj niti jedne od nezavisnih varijabli na namjeru kupovine električnog automobila.
ekološka osviještenost, ekološki osviješten potrošač, marka, namjera kupnje, električni automobil
nije evidentirano
engleski
Analysis of brand impact and ecological awareness on consumer during purchasing electric cars
nije evidentirano
ecological awareness, ecologically conscious consumer, brand influence, purchase intention, electric car
nije evidentirano
Podaci o izdanju
99
05.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb