Dosezi mas-medijske kulture pod diktatom komercijalizacije (CROSBI ID 664972)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Perinić, Jadran
hrvatski
Dosezi mas-medijske kulture pod diktatom komercijalizacije
U izlaganju se postavlja hipoteza prema kojoj suvremeni mediji u obavljanju svoje istaknute društvene zadaće za informiranjem javnosti težište stavljaju na zabavnu funkciju. Pri tome se informativno i zabavno sintetiziraju u atraktivno i senzacionalno i na taj način, podilazeći konzumentima, mediji pronalaze kompromisan pristup do njih. Kompromis se isčitava iz sposobnosti snalaženja između informativne funkcije medija, prema kojoj bi trebali nuditi činjenice javnosti za bolju orjentaciju u sve kompleksnijem društvenom habitusu, i atraktivnosti koja će jamčiti bolju pozicioniranost na sve „nemilosrdnijem“ medijskom tržištu na kojem se vodi „bespoštedna bitka“ za svakog konzumenta. Pri tome se ne suzdržavaju niti od objavljivanja nedovoljno provjerenih informacija, zadiranja u intimu aktera događaja, objavljivanja etično upitnih fotografija i sl., čime se značajno udaljavaju od temeljnog društvenog zadatka, informiranja javnosti. Na taj način, podilazeći zahtjevima suvremene publike, masovne medije sve više obilježava senzacionalizam i žutilo, čime, pod utjecajem tržišnih zakonitosti udaraju temelje suvremenom medijskom diskursu koji nužno nije u svim svojim dijelovima etički prihvatljiv.
mediji, komercijalizacija, tržište, senzacionalizam, etika
nije evidentirano
engleski
Mas-media culture under the dictation of commercialization
nije evidentirano
Media, commercialization, market, sensationalism, ethics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Dubrovački medijski dani
poster
13.11.2008-15.11.2008
Dubrovnik, Hrvatska