Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dosezi mas-medijske kulture pod diktatom komercijalizacije (CROSBI ID 664972)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Perinić, Jadran Dosezi mas-medijske kulture pod diktatom komercijalizacije // Dubrovački medijski dani Dubrovnik, Hrvatska, 13.11.2008-15.11.2008

Podaci o odgovornosti

Perinić, Jadran

hrvatski

Dosezi mas-medijske kulture pod diktatom komercijalizacije

U izlaganju se postavlja hipoteza prema kojoj suvremeni mediji u obavljanju svoje istaknute društvene zadaće za informiranjem javnosti težište stavljaju na zabavnu funkciju. Pri tome se informativno i zabavno sintetiziraju u atraktivno i senzacionalno i na taj način, podilazeći konzumentima, mediji pronalaze kompromisan pristup do njih. Kompromis se isčitava iz sposobnosti snalaženja između informativne funkcije medija, prema kojoj bi trebali nuditi činjenice javnosti za bolju orjentaciju u sve kompleksnijem društvenom habitusu, i atraktivnosti koja će jamčiti bolju pozicioniranost na sve „nemilosrdnijem“ medijskom tržištu na kojem se vodi „bespoštedna bitka“ za svakog konzumenta. Pri tome se ne suzdržavaju niti od objavljivanja nedovoljno provjerenih informacija, zadiranja u intimu aktera događaja, objavljivanja etično upitnih fotografija i sl., čime se značajno udaljavaju od temeljnog društvenog zadatka, informiranja javnosti. Na taj način, podilazeći zahtjevima suvremene publike, masovne medije sve više obilježava senzacionalizam i žutilo, čime, pod utjecajem tržišnih zakonitosti udaraju temelje suvremenom medijskom diskursu koji nužno nije u svim svojim dijelovima etički prihvatljiv.

mediji, komercijalizacija, tržište, senzacionalizam, etika

nije evidentirano

engleski

Mas-media culture under the dictation of commercialization

nije evidentirano

Media, commercialization, market, sensationalism, ethics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Dubrovački medijski dani

poster

13.11.2008-15.11.2008

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti