Elementi personalnog učenja (CROSBI ID 664948)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mandušić, Dubravka ; Blašković Lucija
hrvatski
Elementi personalnog učenja
Personalno učenje je proces učenja koji je u nekoliko posljednjih godina zainteresirao mnoge znanstvenike i nastavnike jer je to idealan način prenošenja znanja. No, personalno učenje nije jednostavan proces. Uključuje mnoge ključne faktore poput pedagoških disciplina, personalnog okruženja za učenje te specifičnog nastavnog plana kako bi se postiglo idealan rezultat učenja i prenošenja znanja. Takav tip učenja zahtjeva i specifičnu tehnologiju radi olakšavanja učenja. Učenik postaje aktivni učenik, koji je sada direktno u procesu učenja u personalnom okruženju nasuprot pasivne uloge koju je do sada imao kao primalac znanja. Promjene su vidljive i u aktivnostima nastavnika koji preuzima nove uloge od predavača do mentora, od nosioca znanja, pa do suradnika i učenika. U ovom smislu, obrazovanje i osposobljavanje predstavlja pomak od današnjeg modularnog koncepta obrazovnog okruženja. Sustavi za učenje-LMS pri tome imaju veliku ulogu u primjeni koncepta u kojem nastavnik i učenik upotrebljavaju različite tehnologije za učenje. Na kvalitetno personalno učenje utječu mnogi faktori pa su u radu ukratko prikazani elementi koji su neophodni za kvalitetno personalno učenje.
personalno učenje, sustavi za e-učenje
nije evidentirano
engleski
Elements of personalized learning
nije evidentirano
personalized learning, LMS systems,
nije evidentirano
Podaci o prilogu
437-443.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije „Pedagogija, obrazovanje i nastava/Confereence Proceedings 3rd International Scientific Conference „Pedagogy, Education and Instruction“, Mostar, 21.-22 listopada 2016.
Hrvatić, Neven
Mostar: Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018
978-9958-16-086-8
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096