Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Elementi personalnog učenja (CROSBI ID 664948)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Mandušić, Dubravka ; Blašković Lucija Elementi personalnog učenja // Zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije „Pedagogija, obrazovanje i nastava/Confereence Proceedings 3rd International Scientific Conference „Pedagogy, Education and Instruction“, Mostar, 21.-22 listopada 2016. / Hrvatić, Neven (ur.). Mostar: Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018, 2018. str. 437-443

Podaci o odgovornosti

Mandušić, Dubravka ; Blašković Lucija

hrvatski

Elementi personalnog učenja

Personalno učenje je proces učenja koji je u nekoliko posljednjih godina zainteresirao mnoge znanstvenike i nastavnike jer je to idealan način prenošenja znanja. No, personalno učenje nije jednostavan proces. Uključuje mnoge ključne faktore poput pedagoških disciplina, personalnog okruženja za učenje te specifičnog nastavnog plana kako bi se postiglo idealan rezultat učenja i prenošenja znanja. Takav tip učenja zahtjeva i specifičnu tehnologiju radi olakšavanja učenja. Učenik postaje aktivni učenik, koji je sada direktno u procesu učenja u personalnom okruženju nasuprot pasivne uloge koju je do sada imao kao primalac znanja. Promjene su vidljive i u aktivnostima nastavnika koji preuzima nove uloge od predavača do mentora, od nosioca znanja, pa do suradnika i učenika. U ovom smislu, obrazovanje i osposobljavanje predstavlja pomak od današnjeg modularnog koncepta obrazovnog okruženja. Sustavi za učenje-LMS pri tome imaju veliku ulogu u primjeni koncepta u kojem nastavnik i učenik upotrebljavaju različite tehnologije za učenje. Na kvalitetno personalno učenje utječu mnogi faktori pa su u radu ukratko prikazani elementi koji su neophodni za kvalitetno personalno učenje.

personalno učenje, sustavi za e-učenje

nije evidentirano

engleski

Elements of personalized learning

nije evidentirano

personalized learning, LMS systems,

nije evidentirano

Podaci o prilogu

437-443.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije „Pedagogija, obrazovanje i nastava/Confereence Proceedings 3rd International Scientific Conference „Pedagogy, Education and Instruction“, Mostar, 21.-22 listopada 2016.

Hrvatić, Neven

Mostar: Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018

978-9958-16-086-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija