Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percipirani rizik korištenja mobilne platforme u fazi kupovne odluke – empirijsko istraživanje namjere rezervacije turističkog smještaja (CROSBI ID 664945)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dedić, Goran ; Sveučilišteu Splitu – Ekonomski fakultet, Cvite Fiskovića 5, 21000 Split, Hrvatska ; Traljić, Davor ; MDM-Marketing društvenih mreža, Vinkovačka 53, 21000 Split, Hrvatska​ Percipirani rizik korištenja mobilne platforme u fazi kupovne odluke – empirijsko istraživanje namjere rezervacije turističkog smještaja // Economics & Management: How to Cope With Disrupted Times / Vorina, Anton ; Bevanda, Vuk ; Vrcelj, Nikolina et al. (ur.). Beograd: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Faculty of Management Koper ; Doba Business School Maribor ; Integrated Business Faculty Skopje ; Fakultet za Menadžment Zaječar, 2018. str. 570-577 doi: 10.31410/eman.2018.570

Podaci o odgovornosti

Dedić, Goran ; Sveučilišteu Splitu – Ekonomski fakultet, Cvite Fiskovića 5, 21000 Split, Hrvatska ; Traljić, Davor ; MDM-Marketing društvenih mreža, Vinkovačka 53, 21000 Split, Hrvatska​

hrvatski

Percipirani rizik korištenja mobilne platforme u fazi kupovne odluke – empirijsko istraživanje namjere rezervacije turističkog smještaja

Uloga mobilnih uređaja u procesu donošenja odluke o kupnji na tržištu krajnje potrošnje, relativno je novo i neistraženo područje istraživanja u marketingu. Istovremeno, u svijetu je zamjetan brzi trend razvoja mobilnih uređaja i intenziviranje njihove uporabe za potrebe pristupa Internetu. Stoga se može reći kako se radi o značajnom i zanimljivom području znanstvenog interesa. Dostupna istraživanja pokazuju kako velik udio potrošača koristi mobilnu platformu u fazama koje prethode kupnji, dok sami čin kupnje većinom obavljaju putem ostalih platformi. Jedan od ključnih razloga nekorištenju mobilne platforme za samu kupnju je percipirani rizik korištenja te platforme u kupovnoj fazi. Stoga se u ovome istraživanju fokus stavlja upravo na utjecaj percipiranog rizika korištenja mobilne platforme na namjeru njenog korištenja u fazi kupnje. Empirijsko istraživanje provedeno je uz uporabu uzorka studentske populacije, u kontekstu rezervacije turističkog smještaja. Koristeći elemente prilagođenog multidimenzionalnog modela percipiranog rizika uz primjenu metode najmanjih kvadrata (PLS), definiran je strukturni model utjecaja pojedinih dimenzija percipiranog rizika na sklonost korištenju mobilnih uređaja u fazi kupovine, tj. rezervacije smještaja. Istraživanje ukazuje na različitu snagu utjecaja pojedinih dimenzija percipiranog rizika na namjeru korištenja mobilne platforme, pri čemu percipirani funkcionalni i vremenski rizik korištenja mobilne platforme iskazuju statistički značajne utjecaje. Rezultati istraživanja ukazuju na važnost adekvatnog oblikovanja i optimiziranja dodirnih točki koje se javljaju u procesu kupnje putem mobilne platforme s ciljem ubrzanja i olakšavanja korištenja iste. Temeljem nalaza empirijskog istraživanja, diskutiraju se implikacije rada s teoretskog i praktičnog aspekta. Konačno, dan je pregled najvažnijih ograničenja rada kao i prijedlozi budućih istraživanja.

Kupovno ponašanje potrošača ; percipirani rizik ; mobilna platforma

nije evidentirano

engleski

Percipirani rizik korištenja mobilne platforme u fazi kupovne odluke – empirijsko istraživanje namjere rezervacije turističkog smještaja

nije evidentirano

Consumer Behaviour ; Perceived risk ; Mobile platform

nije evidentirano

Podaci o prilogu

570-577.

2018.

objavljeno

10.31410/eman.2018.570

Podaci o matičnoj publikaciji

Economics & Management: How to Cope With Disrupted Times

Vorina, Anton ; Bevanda, Vuk ; Vrcelj, Nikolina ; Vrcelj, Nevena ; Rutović , Danijela ; Mirčević, Ivana ; Mirčević, Uroš ; Stevanović, Goran ; Rusić, Ana

Beograd: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Faculty of Management Koper ; Doba Business School Maribor ; Integrated Business Faculty Skopje ; Fakultet za Menadžment Zaječar

978-86-80194-11-0

Podaci o skupu

2nd International Scientific Conference on Economics and Management (EMAN 2018)

predavanje

22.03.2018-22.03.2018

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice