Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre (CROSBI ID 421033)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Sopčić, Marko
Milašinović, Boris
hrvatski
Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre
Programiranje je jednostavno naučiti i lako je nešto programirati, ali kod valja pisati prateći koncepte arhitektura čija primjena se pokazala uspješnom. Na primjeru android aplikacije za djecu su primijenjeni koncepti čiste arhitekture kao i oblikovni obrasci kako bi sam kod bio čim jasniji, efikasniji i podložan testiranju.
Android ; čista ; arhitektura ; igra ; edukativno
nije evidentirano
engleski
Application of Android Architecture Components on a Kids Educational Game
nije evidentirano
Android ; clean ; architecture ; game ; educational
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
03.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb