Suradnja s roditeljima u dječjoj knjižnici: Mogućnosti i perspektive (CROSBI ID 254036)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Stričević, Ivanka
hrvatski
Suradnja s roditeljima u dječjoj knjižnici: Mogućnosti i perspektive
Zbog važnosti koju ima usklađenost čimbenika organiziranog izvanobiteljskog odgoja s odgojnim utjecajima u obitelji, posljednjih se desetljeća posebna pozornost pridaje suradnji s roditeljima. Pojam suradnje s roditeljima mijenjao se usporedo s traganjem za novim i djelotvornijim oblicima rada s roditeljima, pa on danas podrazumijeva i najsloženiji oblik suradnje, a to je uključivanje roditelja u neposredan odgojno-obrazovni proces. Takav oblik suradnje nailazi na niz zapreka u praksi. Najznačajnijim su se pokazale one koje se odnose na stručnjaka-odgojitelja, od kojeg se očekuje da prihvati roditelja kao partnera. Iako je u igraonicama u dječjim knjižnicama uobičajena prisutnost roditelja u vrijeme dječje igre, mogućnost da se roditelji uključe u rad s djecom u igraonici izaziva nepovjerenje odgojitelja, jednako kao i u ustanovama predškolskog odgoja gdje roditelji nisu kontinuirano prisutni.Rezultati akcijskog istraživanja koje je pratilo razvijanje programa rada s roditeljima u igraonici, nazvanog "Druženje djece i odraslih", pokazali su da su negativna očekivanja odgojitelja glede uključivanja roditelja u rad s djecom neutemeljena. Postupna spoznaja odgojitelja o neispunjenju njihovih strahovanja od ugrožavanja kompetencija djelovala je poticajno na razvijanje programa i u velikoj mjeri na njegovu uspješnost.
dječja knjižnica ; suradnja s roditeljima ; uključivanje roditelja
nije evidentirano
engleski
Cooperation with parents in children's libraries: Possibilities and prospects
nije evidentirano
children's library ; cooperation with parents ; parents' involvement
nije evidentirano
Podaci o izdanju
4 (4-5)
1995.
587-599
objavljeno
1330-0288
1848-6096
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija