izvor podataka: crosbi
!
Moda, tržište i marketinški mix (CROSBI ID 61642)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Grilec, Alica
Moda, tržište i marketinški mix // Teorija i kultura mode - discipline, pristupi, interpretacije / Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir (ur.). Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 201-216
Podaci o odgovornosti
Grilec, Alica
hrvatski
Moda, tržište i marketinški mix
Ovo poglavlje pruža uvid u osnove djelovanja modnog tržišta, istraživanja tržišta u modi, brzu i sporu modu, kao i društveno odgovornog poslovanja u modi. Također, odgovara se na pitanje što je to marketinški miks u modi?
modno tržište, marketinški miks, spora moda, brza moda
nije evidentirano
engleski
Fashion, market and marketig mix
nije evidentirano
fashion market, marketing mix, slow fashion, fast fashion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
201-216.
objavljeno
Podaci o knjizi
Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2018.
978-953-7105-71-6
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove