Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 951072

Moda, tržište i marketinški mix


Grilec, Alica
Moda, tržište i marketinški mix // Teorija i kultura mode - discipline, pristupi, interpretacije / Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu Tekstilno-tehnoliški fakultet, 2018. str. 201-216


Naslov
Moda, tržište i marketinški mix
(Fashion, market and marketig mix)

Autori
Grilec, Alica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Teorija i kultura mode - discipline, pristupi, interpretacije

Urednik/ci
Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir

Izdavač
Sveučilište u Zagrebu Tekstilno-tehnoliški fakultet

Grad
Zagreb

Godina
2018

Raspon stranica
201-216

ISBN
978-953-7105-71-6

Ključne riječi
modno tržište, marketinški miks, spora moda, brza moda
(fashion market, marketing mix, slow fashion, fast fashion)

Sažetak
Ovo poglavlje pruža uvid u osnove djelovanja modnog tržišta, istraživanja tržišta u modi, brzu i sporu modu, kao i društveno odgovornog poslovanja u modi. Također, odgovara se na pitanje što je to marketinški miks u modi?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alica Grilec Kaurić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Grilec, Alica
Moda, tržište i marketinški mix // Teorija i kultura mode - discipline, pristupi, interpretacije / Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu Tekstilno-tehnoliški fakultet, 2018. str. 201-216
Grilec, A. (2018) Moda, tržište i marketinški mix. U: Paić, Ž. & Purgar, K. (ur.) Teorija i kultura mode - discipline, pristupi, interpretacije. Zagreb, Sveučilište u Zagrebu Tekstilno-tehnoliški fakultet, str. 201-216.
@inbook{inbook, author = {Grilec, A.}, year = {2018}, pages = {201-216}, keywords = {fashion market, marketing mix, slow fashion, fast fashion}, isbn = {978-953-7105-71-6}, title = {Fashion, market and marketig mix}, keyword = {fashion market, marketing mix, slow fashion, fast fashion}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu Tekstilno-tehnoli\v{s}ki fakultet}, publisherplace = {Zagreb} }