Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Moda, tržište i marketinški mix (CROSBI ID 61642)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Grilec, Alica Moda, tržište i marketinški mix // Teorija i kultura mode - discipline, pristupi, interpretacije / Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir (ur.). Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 201-216

Podaci o odgovornosti

Grilec, Alica

hrvatski

Moda, tržište i marketinški mix

Ovo poglavlje pruža uvid u osnove djelovanja modnog tržišta, istraživanja tržišta u modi, brzu i sporu modu, kao i društveno odgovornog poslovanja u modi. Također, odgovara se na pitanje što je to marketinški miks u modi?

modno tržište, marketinški miks, spora moda, brza moda

nije evidentirano

engleski

Fashion, market and marketig mix

nije evidentirano

fashion market, marketing mix, slow fashion, fast fashion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

201-216.

objavljeno

Podaci o knjizi

Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir

Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2018.

978-953-7105-71-6

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti