Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Masovni mediji u životnom ciklusu krize - teorijski pristup (CROSBI ID 253986)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Perinić, Jadran Masovni mediji u životnom ciklusu krize - teorijski pristup // MIOKO, 2-3 (2008), 34-41

Podaci o odgovornosti

Perinić, Jadran

hrvatski

Masovni mediji u životnom ciklusu krize - teorijski pristup

U radu se, s komunikološkog stajališta, analiziraju i sistematiziraju relevantne teorijske spoznaje o mjestu i ulozi masovnih medija u životnom ciklusu kriznog događaja. Masovni mediji sve su prisutniju u životu suvremenog čovjeka. Putem medija ljudi saznaju i spoznaju svoju okolinu i događaje u njoj. Prema tim spoznajama određuju svoje stavove i orijentiraju se u svakodnevnici. Krizni događaj predstavlja za njih neočekivanost, nepoznatost i neizvjesnost a upravo iz medijskih objava dobivaju osnovne informacije temeljem kojih stvaraju slike o događaju u svojim glavama. Masovni mediji tako igraju važnu i odlučujuću ulogu koja ih čini ključnim elementom komunikacijskog procesa tijekom krize. Usprkos tome, masovni mediji na sve konkurentnijem medijskom tržištu, zanemaruju svoju odgovornu društvenu funkciju u korist komercijalnih efekata, pri čemu se ne ustručavaju niti od konstrukcije stvarnosti. Težište u izvještavanju ne stavlja se na objektivnom prenošenju informacija o događaju, već na senzacionalizmu koji nužno ne podrazumijeva provjeru i potvrdu informacija o čemu govore i neki primjeri koje smo izdvojili iz jednog kriznog događaja u javnosti poznatog kao „Kornatska tragedija“.

Masovni mediji, krizni događaj, životni ciklus krize, komuniciranje krize, senzacionalizam, konstrukcija stvarnosti

nije evidentirano

engleski

Mass media in the life cycle of the crisis - theoretical approach

nije evidentirano

Mass Media, Crisis Event, Crisis Life Cycle, Crisis Communication, Sensationalism, Reality Design

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2-3

2008.

34-41

objavljeno

1820-6778

Povezanost rada

Povezane osobe



Informacijske i komunikacijske znanosti