Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogući utjecaj medija u kriznim situacijama na javno mnijenje oblikovanjem sadržaj (CROSBI ID 664706)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Perinić, Jadran Mogući utjecaj medija u kriznim situacijama na javno mnijenje oblikovanjem sadržaj // Zbornik radova (Međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja") / Toth, Ivan (ur.). 2010. str. 151-175

Podaci o odgovornosti

Perinić, Jadran

hrvatski

Mogući utjecaj medija u kriznim situacijama na javno mnijenje oblikovanjem sadržaj

Suvremena javnost izložena je sve većem broju poruka koje se diseminiraju u javnom prostoru. U situacijama prezasićenosti, publika javnosti selektira ih po načelu uzimanja i odbacivanja, odnosno odabiranja, "dopuštajući" da takve poruke na njih vrše odrđeni utjecaj. Fenomen mogućeg utjecaja medija na zauzimanje stavova javnosti o pojedinim temama, predmet je brojnih znanstvenih istraživanja.Neospornim se utvrdilo kako javnost najviše informacija iz svog društvenog habitusa dobiva putem medija, a i u slučajevima kad te informacije pristižu iz interpersonalnih mreža one opet dolaze iz medija. Na taj način publika javnosti spoznaje svoju okolinu, a te spoznaje u mnogome ovise o interpretaciji stvarnosti koju su ponudili novinari i mediji. Fenomenologija utjecaja medija na zauzimanje stavova javnosti posebno dolazi do izražaja u demokratskim društvima, u kojima organi i organizacije javne i državne vlasti djeluju u interesu javnosti i izloženi su njenoj kritici, a sve to posebno kad je riječ o mogućim kriznim situacijama u kojima je ugroženo javno dobro ili javni interes, odnosno javna sigurnost građana. Upravo stoga, u radu se bavimo problemom mogućeg utjecaja medija masovne komunikacije na javno mnijenje tijekom kriza, s naglaskom na sumnju da se taj utjecaj višestruko umnaža oblikovanjem medijskih sadržaja.

mediji, javno mnijenje, krize, utjecaj na javno mnijenje, oblikovanje medijskih sadržaja

nije evidentirano

engleski

Possible media influence in crisis situations in public opinion by shaping content

nije evidentirano

media, public opinion, crisis, influence on public opinion, media content design

nije evidentirano

Podaci o prilogu

151-175.

2010.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova (Međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja")

Toth, Ivan

Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica

978-953-7716-07-3

1847-6791

Podaci o skupu

Dani kriznog upravljanaj

poster

27.05.2010-28.05.2010

Velika Gorica, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice