ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA (CROSBI ID 16608)
Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Višnjić Jevtić, Adrijana
hrvatski
ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA
Odrastanje ranoga i predškolskoga odgoja očituje se u sveučilišnom obrazovanju, profesionalnom udruživanju odgojitelja te shvaćanju odgojitelja kao istraživača i nositelja promjena u okviru vlastite prakse. Promjene su vidljive u shvaćanju važnosti roditelja i njihovoga uključivanja u sve segmente ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja. I najvažnije od svega, participacija djece u odgoju i obrazovanju temelji se na slici djeteta kao sposobnoga za preuzimanje dijela odgovornosti za svoj razvoj. Prošlo je 15 godina od kada su održani posljednji Dani predškolskoga odgoja u Čakovcu. Promjene koje su obilježile to razdoblje u obrazovnom sustavu odražavaju se u radovima pristiglim na ove Dane predškolskoga odgoja i obrazovanja. Više od 100 praktičara i znanstvenika dalo je doprinos Danima svojim izlaganjima, prikazima dobre prakse i radionicama. Ovaj Zbornik predstavlja rezultate prikaza prakse i teorije ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja predstavljenim na Danima predškolskog odgoja, Zajedno rastemo – redefiniranje teorije i prakse ranog i predškolskog odgoja – Čakovec, 2018.
Rani i predškolski odgoj, obrazovanje, odgojitelji, roditelji
nije evidentirano
engleski
Grown up together - redefining ECE theory and practice
nije evidentirano
early childhood education, ECE teachers, parents
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2018.
978-953-8115-35-6
368
objavljeno