Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA (CROSBI ID 16608)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije | domaća recenzija

ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA / Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.) Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018

Podaci o odgovornosti

Višnjić Jevtić, Adrijana

hrvatski

ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA

Odrastanje ranoga i predškolskoga odgoja očituje se u sveučilišnom obrazovanju, profesionalnom udruživanju odgojitelja te shvaćanju odgojitelja kao istraživača i nositelja promjena u okviru vlastite prakse. Promjene su vidljive u shvaćanju važnosti roditelja i njihovoga uključivanja u sve segmente ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja. I najvažnije od svega, participacija djece u odgoju i obrazovanju temelji se na slici djeteta kao sposobnoga za preuzimanje dijela odgovornosti za svoj razvoj. Prošlo je 15 godina od kada su održani posljednji Dani predškolskoga odgoja u Čakovcu. Promjene koje su obilježile to razdoblje u obrazovnom sustavu odražavaju se u radovima pristiglim na ove Dane predškolskoga odgoja i obrazovanja. Više od 100 praktičara i znanstvenika dalo je doprinos Danima svojim izlaganjima, prikazima dobre prakse i radionicama. Ovaj Zbornik predstavlja rezultate prikaza prakse i teorije ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja predstavljenim na Danima predškolskog odgoja, Zajedno rastemo – redefiniranje teorije i prakse ranog i predškolskog odgoja – Čakovec, 2018.

Rani i predškolski odgoj, obrazovanje, odgojitelji, roditelji

nije evidentirano

engleski

Grown up together - redefining ECE theory and practice

nije evidentirano

early childhood education, ECE teachers, parents

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2018.

978-953-8115-35-6

368

objavljeno

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice