Digitalna modna komunikacija (CROSBI ID 420892)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Žonja, Grgo
Grilec Kaurić, Alica
hrvatski
Digitalna modna komunikacija
U ovom završnom radu na temu „Digitalna modna komunikacija“, raspravlja se nastanak ove discipline i njen trenutni status u svijetu oglašavanja i mode. Najprije, upoznavanjem s terminom „brza moda“ i općenito modnim marketingom, a zatim detaljnim obrazloženjem pojma „digitalna modna komunikacija“. U zadnjem dijelu završnog rada, praktičnim primjerom se prikazuje na koji je način digitalna strategija poduzeća „Fashion Nova“ ostvarila izvanredne i iznenađujuće rezultate u kratkom vremenskom roku u odnosu na ostale konkurente brze mode.
društvene mreže, komunikacija, moda, internet trgovina, brza moda, marketing
nije evidentirano
engleski
Digital fashion communication
nije evidentirano
social media, communication, fashion, on-line shopping, fast fashion, marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
19.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tekstilno-tehnološki fakultet
Zagreb