Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Digitalna modna komunikacija (CROSBI ID 420892)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Žonja, Grgo Digitalna modna komunikacija / Grilec Kaurić, Alica (mentor); Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2018

Podaci o odgovornosti

Žonja, Grgo

Grilec Kaurić, Alica

hrvatski

Digitalna modna komunikacija

U ovom završnom radu na temu „Digitalna modna komunikacija“, raspravlja se nastanak ove discipline i njen trenutni status u svijetu oglašavanja i mode. Najprije, upoznavanjem s terminom „brza moda“ i općenito modnim marketingom, a zatim detaljnim obrazloženjem pojma „digitalna modna komunikacija“. U zadnjem dijelu završnog rada, praktičnim primjerom se prikazuje na koji je način digitalna strategija poduzeća „Fashion Nova“ ostvarila izvanredne i iznenađujuće rezultate u kratkom vremenskom roku u odnosu na ostale konkurente brze mode.

društvene mreže, komunikacija, moda, internet trgovina, brza moda, marketing

nije evidentirano

engleski

Digital fashion communication

nije evidentirano

social media, communication, fashion, on-line shopping, fast fashion, marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32

19.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tekstilno-tehnološki fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti