Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Obrazovni sustavi preporučivanja: pregled stanja sa smjernicama za daljnja istraživanja i razvoj (CROSBI ID 253632)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Đurović, Gordan ; Holenko Dlab, Martina ; Hoić- Božić, Nataša Obrazovni sustavi preporučivanja: pregled stanja sa smjernicama za daljnja istraživanja i razvoj // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), 2; 531-560. doi: 10.15516/cje.v20i2.2659

Podaci o odgovornosti

Đurović, Gordan ; Holenko Dlab, Martina ; Hoić- Božić, Nataša

hrvatski

Obrazovni sustavi preporučivanja: pregled stanja sa smjernicama za daljnja istraživanja i razvoj

Obrazovni sustavi preporučivanja (ERS) sve se više koriste kao alati za pomoć studentima i nastavnicima tijekom implementacije procesa učenja. Najvažnija razlika između ERS-ova i komercijalnih inačica sustava preporučivanja u pedagoškim je principima koji odgovaraju procesima učenja i poučavanja. Razlike u obrazovnim metodama koje se koriste u različitim obrazovnim situacijama, kao i njihova povezanost s područjem koje se uči, postavljaju polazne parametre za dizajniranje ERS-a. U ovom je članku dan pregled evolucije ERS-ova do trenutno postignutog nivoa razvoja, prikazane su osnovne metode na kojima su ERS- ovi dizajnirani, kao i uobičajeni problemi s kojima se ERS-ovi susreću u svojem radu. Na primjerima danas korištenih ERS-ova raspravljano je o klasifikaciji ERS-ova po njihovim posebnostima i osnovnim pristupima na kojima počiva njihov rad. Na temelju provedene analize, uz usavršavanje i nadograđivanje postojećih algoritama, određeno je pet područja u kojima se može očekivati buduće istraživanje i razvoj: izgradnja univerzalnog ERS-a, ERS-ovi namijenjeni primarno nastavnicima, ERS-ovi koji povezuju studentske uspjehe u različitim kolegijima, ERS-ovi koji uvažavaju fizičku udaljenost studenata i primjena ERS-ova za motiviranje studenata na kontinuirani rad.

e-učenje ; ishodi učenja ; obrazovno okruženje ; alati Weba 2.0

Puni tekst rada dostupan je na hrvatskom i na engleskom jeziku.

engleski

Educational Recommender Systems: An Overview and Guidelines for Further Research and Development

nije evidentirano

educational environment ; e-learning ; learning outcomes ; Web 2.0 tools

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (2)

2018.

531-560

objavljeno

1848-5189

1848-5197

10.15516/cje.v20i2.2659

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Računarstvo

Poveznice
Indeksiranost