Određena rodna i regionalna obilježja srednjoškolaca prema Hofstedeovim dimenzijama kulture u kontekstu identiteta (CROSBI ID 61581)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Burai, Renata
hrvatski
Određena rodna i regionalna obilježja srednjoškolaca prema Hofstedeovim dimenzijama kulture u kontekstu identiteta
U radu se analiziraju osnovni elementi koji predstavljaju polazište izrade hrvatskog nacionalnog kurikuluma kao i interkulturalne dimenzije kurikuluma. Analizi se prilazi prema modificiranom modelu Geerta Hofstedea za istraživanje kulturalnih razlika. Ispitivanjem stavova učenika došlo se do spoznaja o osnovnim obilježjima nacionalne kulture i koreliralo ih se s projekcijom Nacionalnog obrazovnog kurikuluma te vrijednostima koje bi trebalo ugraditi u kurikulumski dio posvećen interkulturalnom obrazovanju i razvoju identiteta u interkulturalnom kontekstu, posebno vezano uz značajne specifičnosti i razlika u stavovima prema regionalnoj i rodnoj distribuciji ispitivanog uzorka.
identitet, interkulturalizam, interkulturalni kurikulum, interkulturalno obrazovanje, Geert Hofstede
nije evidentirano
engleski
Certain gender and regional characteristics of high school students according to Hofstede's cultural dimensions in the context of identity
nije evidentirano
identity, interculturalism, intercultural curriculum, intercultural education, Geer Hofstede
nije evidentirano
Podaci o prilogu
178-187.
objavljeno
Podaci o knjizi
INTERKULTURALNE KOMPETENCIJE I EUROPSKE VRIJEDNOSTI
Hrvatić, Neven
Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
2018.
978-953-8028-08-3