Specifičnosti motiviranja i nagrađivanja zaposlenika prodaje u industriji osiguranja (CROSBI ID 420839)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ramljak, Matija
Klindžić, Maja
hrvatski
Specifičnosti motiviranja i nagrađivanja zaposlenika prodaje u industriji osiguranja
Prodaja je jedna od osnovnih funkcija u društvu za osiguranje. Bez uspješne prodaje i naplate usluge osiguravatelj ne može obaviti svoju zadaću, ekonomsku zaštitu osoba i njihove imovine u slučaju ostvarenja osiguranog slučaja. Uvjeti u kojima danas djeluju osigurateljske organizacije u Republici Hrvatskoj su turbulentni i pod utjecajem promjena u gospodarskomu sustavu, koje su još u tijeku, i koje bitno mijenjaju uvjete poslovanja osigurateljskih organizacija. U empirijskom dijelu rada prikazani su rezultati istraživanja provedenog putem anketnog upitnika na prigodnom uzorku od 41 ispitanika zaposlenih na poslovima prodaje u osigurateljnim društvima.
motivacija, nagrađivanje, prodajno osoblje, industrija osiguranja
nije evidentirano
engleski
SPECIFIC CHARACTERISTICS OF MOTIVATING AND REWARDING SALES STAFF IN INSURANCE INDUSTRY
nije evidentirano
work motivation, reward management, sales staff, insurance industry
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
30.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb