Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Škola i izvanškolsko okružje: mogućnosti doživljavanja i razumijevanja glazbe na primjeru programa Glazbena srijeda / Glazbeni poučak (CROSBI ID 253529)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vidulin, Sabina Škola i izvanškolsko okružje: mogućnosti doživljavanja i razumijevanja glazbe na primjeru programa Glazbena srijeda / Glazbeni poučak // Muzika, XXI (2017), 2; 37-54

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina

hrvatski

Škola i izvanškolsko okružje: mogućnosti doživljavanja i razumijevanja glazbe na primjeru programa Glazbena srijeda / Glazbeni poučak

Iako se opća kultura stječe u obitelji i velikim dijelom u školi, ona se oblikuje i pod utjecajima okoline. Kulturna i javna djelatnost škole prostor je povezivanja škole s obitelji i zajednicom i u tim se partnerskim odnosima formalni, školski oblik komunikacije upotpunjuje s neformalnim, vanjskim modelima. Nastava glazbene kulture, iako afirmira slušanje (umjetničke) glazbe treba se okrenuti različitim aktivnostima i projektima koji bi poticali slušanje glazbe i upoznavanje glazbenih djela. Kao primjer dobre prakse upoznavanja učenika s umjetničkom glazbom i ostalim žanrovima, autorica analizira projekt Glazbena srijeda / Glazbeni poučak. Ciklus glazbeno-obrazovnih koncerata predstavlja mogućnost da se glazba doživljava uživo i neposredno, uz razgovor s izvođačima i skladateljima. Škola i izvanškolsko okružje, na taj način utječu na podizanje razine kulturno- umjetničkoga identiteta učenika.

glazbena kultura, Glazbena srijeda / Glazbeni poučak, nastavni program, osnovna škola, umjetnička glazba

nije evidentirano

engleski

School and extracurricular environment: opportunities to experience and understand music with the program Musical Wednesday / Musical Theorem

nije evidentirano

artistic music, compulsory school, curriculum, Glazbena srijeda (Musical Wednesday) / Glazbeni poučak (Musical Theorem), Music Culture, music curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XXI (2)

2017.

37-54

objavljeno

1512-5297

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost