Škola i izvanškolsko okružje: mogućnosti doživljavanja i razumijevanja glazbe na primjeru programa Glazbena srijeda / Glazbeni poučak (CROSBI ID 253529)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vidulin, Sabina
hrvatski
Škola i izvanškolsko okružje: mogućnosti doživljavanja i razumijevanja glazbe na primjeru programa Glazbena srijeda / Glazbeni poučak
Iako se opća kultura stječe u obitelji i velikim dijelom u školi, ona se oblikuje i pod utjecajima okoline. Kulturna i javna djelatnost škole prostor je povezivanja škole s obitelji i zajednicom i u tim se partnerskim odnosima formalni, školski oblik komunikacije upotpunjuje s neformalnim, vanjskim modelima. Nastava glazbene kulture, iako afirmira slušanje (umjetničke) glazbe treba se okrenuti različitim aktivnostima i projektima koji bi poticali slušanje glazbe i upoznavanje glazbenih djela. Kao primjer dobre prakse upoznavanja učenika s umjetničkom glazbom i ostalim žanrovima, autorica analizira projekt Glazbena srijeda / Glazbeni poučak. Ciklus glazbeno-obrazovnih koncerata predstavlja mogućnost da se glazba doživljava uživo i neposredno, uz razgovor s izvođačima i skladateljima. Škola i izvanškolsko okružje, na taj način utječu na podizanje razine kulturno- umjetničkoga identiteta učenika.
glazbena kultura, Glazbena srijeda / Glazbeni poučak, nastavni program, osnovna škola, umjetnička glazba
nije evidentirano
engleski
School and extracurricular environment: opportunities to experience and understand music with the program Musical Wednesday / Musical Theorem
nije evidentirano
artistic music, compulsory school, curriculum, Glazbena srijeda (Musical Wednesday) / Glazbeni poučak (Musical Theorem), Music Culture, music curriculum
nije evidentirano