Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mogućnosti primjene socijalnog poduzetništva u turizmu (CROSBI ID 664424)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Đurkin, Jelena ; Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžement u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Hrvatska​ Mogućnosti primjene socijalnog poduzetništva u turizmu // Second International Scientific Conference EMAN 2018 Economics & Management: How to Cope With Disrupted Times: conference proceedings. Beograd: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Faculty of Management Koper ; Doba Business School Maribor ; Integrated Business Faculty Skopje ; Fakultet za Menadžment Zaječar, 2018. str. 667-673 doi: 10.31410/eman.2018.667

Podaci o odgovornosti

Đurkin, Jelena ; Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžement u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Hrvatska​

hrvatski

Mogućnosti primjene socijalnog poduzetništva u turizmu

Socijalno poduzetništvo kao primjena poduzetničkog pristupa (tržišno djelovanje, konkurentnost, inovativnost) u svrhu ostvarivanja društvenih vrijednosti i/ili doprinosa rješavanju društvenih problema, vrlo je aktualan trend u svjetskoj ekonomiji. Iako socijalno poduzetništvo vuče korijene još iz 19. stoljeća, Europska unija i ostale relevantne svjetske organizacije i savezi država, su ga tek nedavno počeli prepoznavati kao značajan strateški alat za postizanje održivog modela ekonomskog i društvenog rasta. Ovaj rad se bavi socijalnim poduzetništvom u širem smislu, kao inovativnim aktivnostima sa socijalnim ciljem, koje se mogu provoditi u bilo kojem sektoru, uključujući profitni. Ovakav oblik socijalnog poduzetništva se od „klasične“ primjene društvene odgovornosti u poduzećima razlikuje po stavljanju društvenih vrijednosti i ciljeva na vrh prioriteta poduzeüa (za razliku od tretiranja društveno orijentiranih aktivnosti kao alata u postizanju financijskih rezultata). Drugi globalni fenomen značajan za ovaj članak je turizam koji predstavlja stalno rastući generator značajnih i kompleksnih ekonomskih i društvenih učinaka na svjetskoj razini. Cilj ovog rada je definirati socijalno poduzetništvo i njegove ključne karakteristike, te povezivanjem tih karakteristika s ključnim učincima turizma, stvoriti teorijski okvir za implementaciju socijalnog poduzetništva u turizam. Članak doprinosi budućem održivom planiranju turizma, te ističe važnost primjene socijalnog poduzetništva za ostvarivanje dugoročno održivih koristi za destinaciju, kako na lokalnom, tako i na regionalnom, državnom i međunarodnom nivou

Socijalno poduzetništvo, turizam, društvene vrijednosti, lokalna zajednica

nije evidentirano

engleski

Possibilities of implementing social entrepreneurship in tourism

nije evidentirano

Social entrepreneurship, tourism, social values, local community

nije evidentirano

Podaci o prilogu

667-673.

2018.

objavljeno

10.31410/eman.2018.667

Podaci o matičnoj publikaciji

Second International Scientific Conference EMAN 2018 Economics & Management: How to Cope With Disrupted Times: conference proceedings

Beograd: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Faculty of Management Koper ; Doba Business School Maribor ; Integrated Business Faculty Skopje ; Fakultet za Menadžment Zaječar

978-86-80194-11-0

Podaci o skupu

2nd International Scientific Conference on Economics and Management (EMAN 2018)

ostalo

22.03.2018-22.03.2018

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice