Pregled bibliografske jedinice broj: 949274
Značaj društvenih medija u visokoškolskom obrazovanju
Značaj društvenih medija u visokoškolskom obrazovanju // Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja / Nadrljanksi, MIla ; Nadrljanski, Đorđe (ur.).
Split: Redak, 2016. str. 81-87 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 949274 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj društvenih medija u visokoškolskom obrazovanju
(Social media role in higher education)
Autori
Luić, Ljerka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja
/ Nadrljanksi, MIla ; Nadrljanski, Đorđe - Split : Redak, 2016, 81-87
ISBN
978-953-336-330-1
Skup
Obrazovanje bez alternative
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društveni mediji, visokoškolsko obrazovanje, digitalne kompetencije
(social media, higher education, digital competencies)
Sažetak
Fenomen društvenih medija, posebice društvenih mreža, zadnjih je godina ostavio duboki trag na cjelokupno društvo. U kontekstu visokoškolskog obrazovanja, iako postoje uspješni primjeri, rasprostranjenost društvenih medija nije uzela većeg maha. Razlozi su brojni, od shvaćanja da primjena društvenih medija sama po sebi znači stjecanje digitalnih kompetencija, do potrebe sustavnog strateškog pristupa obrazovnih politika, koje uključuju kreiranje vizije i strategije primjene društvenih medija u postojeći visokoobrazovni sustav. Nepobitna je činjenica da se s promjenama u načinu razmišljanja generacija odraslih uz društvene medije mijenja i osnovni stožer obrazovanja - student, kao i činjenica da društveni mediji svojim utjecajem zadiru u, i mijenjaju samu suštinu i način učenja svih participanata visokoškolskog obrazovanja. U kontekstu prethodne tvrdnje, fokus proučavanja kojim se bavi autorica ovog rada usmjeren je na analizu ključnih čimbenika uspjeha primjene društvenih medija u visokom obrazovanju sagledanog s aspekta cjeloživotnog obrazovanja. Deskripcijom analize relevantnih izvora kristalizirana su dva ključna elementa: strateški pristup i jasno definirana svrha primjene. Korištenjem induktivne i deduktivne metode izveden je zaključak kojim se tvrdi da uspjeh primjene društvenih medija u suvremenom visokoškolskom obrazovanju (1) značajno ovisi o informacijskoj pismenosti studenata, a proporcionalan je (2) stupnju digitalnih kompetencija profesora, pred koje društveni mediji stavljaju imperativ digitalno-socijalno-društvenih vještina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti