Analiza obilježja organizacijske kulture u poduzeću iz modne industrije (CROSBI ID 420815)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Pejazić, Ivana
Klindžić, Maja
hrvatski
Analiza obilježja organizacijske kulture u poduzeću iz modne industrije
Kao što je svaka organizacija specifična, tako je i organizacijska kultura svake organizacije jedinstvena. Razlog tomu leži u samim počecima osnivanja organizacija gdje osnivači svojim ponašanjem, radom i odabirom djelatnika polako grade organizacijsku kulturu. Kasnije se na neki način organizacijska kultura ''prilagođava'' svakom zaposleniku jer svaka osoba u organizaciji utječe na nju, kao i na vrstu organizacijske kulture koja će biti izgrađena. U ovisnosti o povezanosti članova organizacije, njihovima razmišljanjima i pretpostavkama, kao i o kanalima komuniciranja ovisi hoće li biti izgrađena jaka ili slaba organizacijska kultura, a na menadžmentu je da svojim funkcijama potiče izgradnju one vrste organizacijske kulture koja je za njih najpoželjnija. U radu se analiziraju obilježja organizacijske kulture poduzeća Zara, najpoznatiji brand modne kompanije Inditex.
organizacijska kultura, simboli organizacijske kulture, modna industrija
nije evidentirano
engleski
The analysis of the organizational culture characteristics in the organization from the fashion industry
nije evidentirano
organizational culture, organizational culture symbols, fashion industry
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
30.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb