Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Novi mediji i izvedba: Suvremena moda kao događaj (CROSBI ID 61555)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Krpan, Petra Novi mediji i izvedba: Suvremena moda kao događaj // Teorija i kultura mode: discipline, pristupi, interpretacije / Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir (ur.). Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 145-162

Podaci o odgovornosti

Krpan, Petra

hrvatski

Novi mediji i izvedba: Suvremena moda kao događaj

Moda koja nastaje nakon 1990–ih godina 20. stoljeća postaje područje koje će uvelike označiti razvoj suvremene mode i modnog tijela te je od velikog značaja za modne teorije i interdisciplinarne humanističke znanosti jer istražuje ključne pojmove medijski konstruirane izvedbe u čijem je fokusu upravo suvremena moda. Promjena modne izvedbe i transformacija tradicionalne modne revije u izvedbu, pod utjecajem medija, mijenja logiku prikazivanja modnog tijela, ali i modnog objekta. Uspostavljanje odnosa između područja i pojma suvremene mode koja se pojavljuje nakon devedesetih, novih medija kao nove mogućnosti razvoja modnog procesa i događaja te njihova bitnog utjecaja na razumijevanje mode i artikulacije interdisciplinarnih studija mode (fashion studies) od velike je važnosti za ovo područje istraživanja. U istraživačkom i znanstvenom smislu, u ovoj ćemo tematskoj cjelini izvesti temeljnu postavku kako suvremena moda ne postoji bez utjecaja medija na tijelo i odjevni objekt u cjelini. Ta veza medija i tijela istovremeno mijenja logiku djelovanja u virtualnom svijetu tako da se moda pojavljuje na zaslonu kao nova slika, ali i u performativnom obliku, sada kao moda–tijelo. Taj dio medijski konstruirane izvedbe u modi bavi se odnosom odjevnog objekta i tijela, ali još važnije, otvara jedno novo područje unutar modnih teorija.

Suvremena moda, novi mediji, izvedba

nije evidentirano

engleski

New media and performance: Contemporary fashion as an event

nije evidentirano

Contemporary fashion, new media, performance

nije evidentirano

Podaci o prilogu

145-162.

objavljeno

Podaci o knjizi

Teorija i kultura mode: discipline, pristupi, interpretacije

Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir

Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2018.

978-953-7105-71-6

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti