Određivanje putanje algoritmom D* u virtualnom okolišu (CROSBI ID 420787)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Pavletić, Filip
Mihajlović, Željka
hrvatski
Određivanje putanje algoritmom D* u virtualnom okolišu
Ovaj rad obrađuje određivanje putanje u dinamičkom virtualnom prostoru koristeći D* algoritam. Objašnjen je način rada D* i D* Lite algoritma i dana je usporedba sa tradicionalnim statičkim algoritmima. Ukratko su opisane prednosti dinamičkih pri radu s dinamičkim prostorom. Ponuđen je način implementacije D* Lite algoritma u Unity grafičkom pogonu. Na kraju su iskazane situacije u kojima je poželjno koristiti D*, mane trenutne implementacije i načini na koje bi se te mane u daljnjem razvoju mogle ispraviti.
Određivanje putanje ; D* ; D* Lite ; NavMesh ; Unity ; C#
nije evidentirano
engleski
D* Pathfinding in Virtual Environment
nije evidentirano
Pathfinding ; D* ; D* Lite ; NavMesh ; Unity ; C#
nije evidentirano
Podaci o izdanju
23
05.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb