Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Preferencije pripadnika generacije Y spram relacijskih i transakcijskih aspekata nagrađivanja (CROSBI ID 420779)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rendulić, Suzana Preferencije pripadnika generacije Y spram relacijskih i transakcijskih aspekata nagrađivanja / Klindžić, Maja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Rendulić, Suzana

Klindžić, Maja

hrvatski

Preferencije pripadnika generacije Y spram relacijskih i transakcijskih aspekata nagrađivanja

Rad pruža uvid u karakteristike svih prisutnih generacija na tržištu rada, a posebno Generacije Y koja predstavlja budućnost tržišta rada odnosno uskoro će preuzeti većinu radnih mjesta. Stoga je važno za odjele ljudskih resursa da se pravovremeno prilagode i revidiraju svoje prakse u skladu sa novim željama, stavovima i preferencijama nove generacije. Pristup motiviranju i nagrađivanju pripadnika Generacije Y koji najbolje prepoznaje njihove potrebe je sve popularniji model ukupne nagrade s obzirom da ova generacija prepoznaje i druge oblike nagrađivanja izuzev materijalnih/transakcijskih nagrada. Oni također prepoznaju važnost nematerijalnih/relacijskih oblika motiviranja i nagrađivanja. Upravo se iz navedenog razloga model ukupne nagrade, koji sjedinjuje materijalne i nematerijalne nagrade u jednu cjelinu, analizira kao teorijska osnova za provedbu empirijskog istraživanja. Provedeno empirijsko istraživanje na 160 zaposlenih pripadnika Generacije Y u Republici Hrvatskoj potvrđuje prethodno navedeno odnosno ispitanici su u prosijeku veću važnost dali nematerijalnim u odnosu na materijalne aspekte nagrađivanja, a kao najvažniji nematerijalni aspekti nagrađivanja pokazali su se: prilika za napredovanje, priznanje, zanimljiv posao te ravnoteža privatnog i poslovnog života. Drugi aspekti nematerijalnog nagrađivanja zaposlenika nisu zanemarivi niti manje važni s obzirom da su ocjenjeni prosječnom ocjenom koja je i dalje viša ili približno jednaka prosječnim ocjenama materijalnih nagrada pa čak i onih koje su dobile najvišu ocjenu poput treninga izvan posla, beneficija zdravlja, mirovine i sigurnosti te visoke osnovne plaće.

Generacija Y, motivacija, transakcijske nagrade, relacijske nagrade

nije evidentirano

engleski

The Generation Y`s preferences towards relational and transactional aspects of rewarding

nije evidentirano

Generation Y, motivacija, transactional reward, relational reward

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

14.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija