Preferencije pripadnika generacije Y spram relacijskih i transakcijskih aspekata nagrađivanja (CROSBI ID 420779)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Rendulić, Suzana
Klindžić, Maja
hrvatski
Preferencije pripadnika generacije Y spram relacijskih i transakcijskih aspekata nagrađivanja
Rad pruža uvid u karakteristike svih prisutnih generacija na tržištu rada, a posebno Generacije Y koja predstavlja budućnost tržišta rada odnosno uskoro će preuzeti većinu radnih mjesta. Stoga je važno za odjele ljudskih resursa da se pravovremeno prilagode i revidiraju svoje prakse u skladu sa novim željama, stavovima i preferencijama nove generacije. Pristup motiviranju i nagrađivanju pripadnika Generacije Y koji najbolje prepoznaje njihove potrebe je sve popularniji model ukupne nagrade s obzirom da ova generacija prepoznaje i druge oblike nagrađivanja izuzev materijalnih/transakcijskih nagrada. Oni također prepoznaju važnost nematerijalnih/relacijskih oblika motiviranja i nagrađivanja. Upravo se iz navedenog razloga model ukupne nagrade, koji sjedinjuje materijalne i nematerijalne nagrade u jednu cjelinu, analizira kao teorijska osnova za provedbu empirijskog istraživanja. Provedeno empirijsko istraživanje na 160 zaposlenih pripadnika Generacije Y u Republici Hrvatskoj potvrđuje prethodno navedeno odnosno ispitanici su u prosijeku veću važnost dali nematerijalnim u odnosu na materijalne aspekte nagrađivanja, a kao najvažniji nematerijalni aspekti nagrađivanja pokazali su se: prilika za napredovanje, priznanje, zanimljiv posao te ravnoteža privatnog i poslovnog života. Drugi aspekti nematerijalnog nagrađivanja zaposlenika nisu zanemarivi niti manje važni s obzirom da su ocjenjeni prosječnom ocjenom koja je i dalje viša ili približno jednaka prosječnim ocjenama materijalnih nagrada pa čak i onih koje su dobile najvišu ocjenu poput treninga izvan posla, beneficija zdravlja, mirovine i sigurnosti te visoke osnovne plaće.
Generacija Y, motivacija, transakcijske nagrade, relacijske nagrade
nije evidentirano
engleski
The Generation Y`s preferences towards relational and transactional aspects of rewarding
nije evidentirano
Generation Y, motivacija, transactional reward, relational reward
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
14.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb