Algoritam određivanja portala u proizvoljnoj sceni (CROSBI ID 420778)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Ehman, Dino
Mihajlović, Željka
hrvatski
Algoritam određivanja portala u proizvoljnoj sceni
Iscrtavanje portala može se raditi na različite načine među kojima su najpopularniji iscrtavanje na teksturu i iscrtavanje korištenjem spremnika maske. U ovom radu prikaz rekurzivnog iscrtavanja portala napravljen je pomoću biblioteke OpenGL te pomoću programa Unity, gdje je dodana i mogućnost teleportacije te kontrole pozicije portala mišem.
portal ; iscrtavanje ; rekurzivno ; OpenGL ; Unity ; teleportacija
nije evidentirano
engleski
Portal Generation in Arbitrary Scene
nije evidentirano
portal ; rendering ; recursive ; OpenGL ; Unity ; teleportation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
05.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb