Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost osobina ličnosti i preferencija prema različitim oblicima materijalnog nagrađivanja i nematerijalnog motiviranja (CROSBI ID 420769)

Ocjenski rad | diplomski rad

Sundać, Hana Povezanost osobina ličnosti i preferencija prema različitim oblicima materijalnog nagrađivanja i nematerijalnog motiviranja / Klindžić, Maja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Sundać, Hana

Klindžić, Maja

hrvatski

Povezanost osobina ličnosti i preferencija prema različitim oblicima materijalnog nagrađivanja i nematerijalnog motiviranja

Motivacija je jedan od temeljnih čimbenika u upravljanju ljudskim potencijalima. Organizacijama se postavlja pitanje kako privući, motivirati i zadržati kvalitetne zaposlenike. Model ukupne nagrade integrira sve važne aspekte materijalnih nagrada i nematerijalne motivacije koji su zanimljivi zaposlenicima. Organizacije moraju prepoznati potrebe svojih zaposlenika i prema tome im trebaju ponuditi prihvatljivi model ukupne nagrade. Osobine ličnosti su također jedna od mogućih razlikovnih faktora među pojedincima. Osobine ličnosti nije jednostavno definirati, no sve osobe se razlikuju prema određenoj dominantnoj osobini. Rad se temelji na modelu „velikih pet“ osobina ličnosti, kao jednoj od najpopularnijoj metodi procjene osobina ličnosti. U empirijskom dijelu rada se istražuje povezanost „velikih pet“ osobina ličnosti i preferencija prema različitim oblicima materijalnog nagrađivanja i nematerijalnog motiviranja. Uzorak čine studenti završnih godina Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i osobe zaposlene u poslovnim organizacijama. Iz dobivenih rezultata istraživanja može se zaključiti da većina ispitanika preferira nematerijalnu motivaciju te da se najveći broj značajnih veza pokazao u slučaju osobine savjesnost, a najmanji u slučaju osobine emocionalna stabilnost.

motivacija, model ukupne nagrade, model „velikih pet“ osobina ličnosti, preferencije

nije evidentirano

engleski

The relationship between personality traits and preferences towards material and non-material rewards

nije evidentirano

motivation, total reward model, The Big Five personality traits, preferences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

27.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija